וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח חמור נגד הפועל תל אביב: "אוהדים צעקו לשופט - נשחט אותך"

3.4.2016 / 13:02

האדומים יעמדו לדין אחרי שאוהדים השחיתו כיסאות במשחק בנהריה בשבוע שעבר, סימנו תנועת שחיטה לעבר השופט וצעקו לעברו בסיום: "נאצי, אמן שאתה והילדים שלך תחטפו סרטן בראש"

one

הפועל תל אביב תעמוד לדין ביום חמישי הקרוב באיגוד הכדורסל בעקבות אירועי המשחק נגד עירוני נהריה ביום שלישי האחרון. הקבוצה תעמוד לדין בגין שלושה סעיפים - התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, התפרעות אוהדים וכן בגין שבירת הכסאות באולם בעין שרה, אירוע שלא צוין בדוח השופטים. אגב, המשקיף במשחק ציין כי אוהדי הפועל תל אביב הורידו את חולצותיהם, ונשארו ללא חולצות לאורך כל המשחק, אקט האסור שנאסר לאחרונה בתקנון האיגוד, אך עד היום לא הועמדו קבוצות לדין בגינו.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
דוח חמור. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

האדומים עומדים לדין על שני הסעיפים הראשונים בעקבות דוח השיפוט בו נכתב: "לאחר סיום המשחק שבנדון, כשעזבנו את חדרי ההלבשה לכיוון דלתי היציאה הראשית של האולם ופנינו לעבר החנייה, בדרכנו לרכבים... נתקלנו במספר אוהדי הפועל תל אביב שניסו לפרוץ את גדר הביטחון ולהגיע עד אלינו, תוך שהם מאיימים ומשמיעים את קריאות והנאצות הבאות: "אסתרון, נשחט אותך יא בן זונה! אתה תמות הלילה, לא תגיע הביתה!". כל זאת, תוך שהם משתמשים בתנועות ידיים מאיימות ואף בתנועות שחיטה לכיוון הגרון. כמו כן, נשמעו לעברנו קללות איומות כמו "נאצי" ו"אמן שאתה והילדים שלך תחטפו סרטן בראש".

"כוחות האבטחה שבמקום הכניסו אותנו ישר בחזרה אל תוך המסדרון שבכניסה לאולם וניסו להרחיק ולהרגיע את האוהדים, ללא הצלחה. בשלב הזה, הוחלט להזמין סיוע של כוח משטרתי. לאחר כ-20 דקות, במהלכן היינו נצורים בתוך האולם בעת שהאוהדים ממשיכים לקלל ולאיים ומנסים לפרוץ את גדר הביטחון, הגיע כוח השיטור שדאג להכניס אותנו בשלם לרכבים ואף ליווה אותנו עד צאתנו מהעיר בשלום, מחשש למעקב של רכב אוהדים כזה או אחר שינסה לפגוע בנו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully