וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ההתנהגות של אוהדי ברצלונה לרונאלדו, מספרת מרהיבה בארגנטינה

למה רונאלדו השתיק את הקהל בקאמפ נואו, "שער השנה בעולם" מהליגה השנייה בארגנטינה, הכוכבת השמנמנה של מכללת וושינגטון מציגה ידית מפתיעה, וגם: האגף החדש של ג'ונסון

עריכת וידאו: מרום שפיצר

21:00: למה רונאלדו השתיק את אוהדי ברצלונה?

למי שתהה למה כריסטיאנו רונאלדו הקניט את אוהדי ברצלונה אחרי שער הניצחון שכבש אתמול בקאמפ נואו במדי ריאל מדריד, בספרד חושפים את הקללות שספג במהלך דקת הדומיה לזכר יוהאן קרויף.

19:07: שער השנה בעולם?

האם שער השנה נכבש אתמול בליגה השנייה בארגנטינה? במהלך המשחק בין אלמאגרו לדפורטיבו סנטה מרינה, קשר סנטה מרינה, ניקולס מיראקו, התעופף למספרת יפהפייה מזווית כמעט בלתי אפשרית - ושלח את הכדור לקורה ופנימה. בארגנטינה נדהמו כשהשער הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, ואף העריכו שיהיה מועמד ל"פרס פושקאש" כ"אחד משערי השנה בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

17:38: פדופילים ואנסים - האגף החדש של אדם ג'ונסון

שחקן סנדרלנד ונבחרת אנגליה לשעבר, אדם ג'ונסון, שהורשע במגע מיני עם קטינה בת 15, נשפט לשש שנות מאסר אותן ירצה בבית סוהר בלידס. אחרי שלא היה מרוצה מהאגף הראשון שאליו הגיע וביקש לעבור, נענה ג'ונסון לבקשתו והגיע לאגף חדש, הידוע בכינויו "A-Wing". לרגל המעבר, באנגליה הקדישו כתבה שלמה למחלקה שבה ירצה ג'ונסון את עונשו, ואף אספו מידע פנימי מאסירים לשעבר שנאלצו לבלות את זמנם במקום הנוראי. "האגף החדש של אדם הוא המקום שבו כל השטויות מתרחשות. שם נמצאים כל הפדופילים והסוטים הכי גדולים".

חלק גדול מהכתבה הוקדש לאחת הכנופיות המפחידות בממלכה בשנים האחרונות - כנופיה של מהגרים אשר אחראית לאונס ברוטלי במיוחד של ילדה בת 13. כל חברי הכנופיה נמצאים באגף שבו נמצא ג'ונסון.

אדם ג'ונסון מגיע לבית המשפט לשמיעת גזר דינו. רויטרס
רץ גם באגף החדש? ג'ונסון/רויטרס

12:20: הצלפית שמפתיעה את ארצות הברית

תכירו את שאנטל אוסהור, כוכבת מכללת וושינגטון, שמפתיעה את ארצות הברית בזכות הניגודיות בין המראה הייחודי שלה ליכולותיה על הפרקט. אוסהור, 1.93, אמנם נראית כמו שחקנית פנים, אבל צולפת ללא הכרה מחוץ לקשת. השבוע היא הוליכה ההאסקיס להופעה היסטורית בטורניר המכללות, ועל הדרך גרפה מאות אלפי צפיות בסרטונים שונים שצצו ברשת.

12:00: המתיחה המשעשעת של וושינגטון למרקיף מוריס

מרקיף מוריס אמנם עזב את פיניקס בטריקת דלת, אבל נראה שהוא עדיין לא לגמרי מנותק רגשית. במשחקו הראשון באריזונה מאז עזב, וושינגטון הכינה לו הפתעה מיוחדת בחדר ההלבשה, כשגופיה שלו מימי הסאנס המתינה לו ליד הלוקר. מוריס המבולבל לבש תחילה את הגופיה, עד שהעירו את תשומת לבו למתיחה. אולי הוא פשוט מתגעגע?

11:35: המחווה של זאק לאבין

קצת יותר מחודש עבר מאז שזאק לאבין הוכתר בפעם השנייה ברציפות למלך ההטבעות של האולסטאר, אחרי קרב לפנתאון עם ארון גורדון. כעת מתברר כי גארד הוולבס ניצל את הסכום הנאה שקיבל למען מטרות נעלות, ותרם יותר מעשרת אלפים דולר כדי להקים מטבח חדש בבית ספר לחירשים במינסוטה.

11:20: הרגע האינטימי של ינמאט ונייסמית'

נוריץ' רשמה 2:3 מהנה אמש מול ניוקאסל, אבל רגע השיא במשחק נרשם לפני כדור קרן סתמי, בו סטיבן נייסמית' לפת את אשכיו של יריבו דריל ינמאט בהנאה מרובה, תוך שחיוך רחב מרוח על פניו. איך הגדירו את זה בתקשורת האנגלית? יחסית לחלוץ, נייסמית' מראה יופי של שליטה בכדור.

10:45: בת הזוג של דני אלבס מתערבבת ביציעים

ג'ואנה סנז, בת זוגו של דני אלבס, החליטה להימנע מישיבה ביציע הכבוד והעדיפה לשבת עם יתר האוהדים. זה נגמר בסרטון חביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully