וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפן: "היינו מעיפים את גולדן סטייט בסוויפ". קר: "הרמה די דומה"

ההשוואות נמשכות: כוכב הבולס המיתולוגית מזלזל באלופה, מאמנה מגיב אך מתוסכל מהניסיון לשבור את שיא הניצחונות: "זה גובה מחיר יקר ואנרגיות מיותרות". וגם: השוואה בין גולדן סטייט לברצלונה

צילום מסך

בווידאו: בריאן ווינדהורסט נרדם באמצע שידור

גולדן סטייט קיבלה מכה קלה בכנף אתמול (שבת) עם הפסד 109:106 לבוסטון, שקטע את רצף 54 הניצחונות הביתיים של האלופה, שנמשך מאז ינואר 2015. בשבועות האחרונים הווריירס דיברו בגלוי על השיא ועל הרצון לשבור אותו, וכעת נראה שסטיב קר מתחיל להתחרט על כך.

"החבר'ה רוצים את השיא הזה, אין ספק בזה. אבל אני חושב שהם מתחילים להבין שאולי כל הדיבורים וכל תשומת הלב שמופנית לנושא הזה גרמה לנו לסטות מהדרך ולא לשחק כמו שאנחנו רגילים", אמר המאמן. "אני חושב שזה מוסיף עלינו לחץ. בין אם זה שיא ניצחונות ביתיים, שיא ניצחונת בעונה, וואטאבר, זה גורם נזק. השחקנים אולי מודעים לכך ואולי לא, אבל זה גזל מהם אנרגיות מיותרות שבסופו של דבר פוגעות בנו. גם אני רוצה את השיא הזה. זו יכולה להיות שורה מרשימה בקורות החיים שלי, אבל לא בכל מחיר".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מרוכזים מדי בשיא? קרי/AP

ממרום נסיונו כשחקן וכמאמן בקבוצות היסטוריות, קר מוצא קווים משיקים בין הווריירס מודל 15/16 לבין שיקגו 95/6, בה שיחק. "אני בוחן את העונה הזו שלנו ורואה שהפסדנו שני משחקים בשבוע האחרון, שניהם במשחקים צמודים. כששברנו את שיא הניצחונות הביתיים מול מילווקי שיחקנו איום ונורא. אני עדיין זוכר את זה. אלה משחקים שצריך לדעת לנצח, אבל לפעמים הם נגמרים בהפסדים. העונה ההיא בשיקגו הייתה בדיוק אותו דבר. זהה לחלוטין. גם אז הפגנו דומיננטיות נדירה, וגם אז התקשורת לא הפסיקה להתעסק בשיא".

בין אם גולדן סטייט תגיע ליעד שהציבה לעצמה ובין אם לא, ההשוואות נמשכות. גם סקוטי פיפן נדרש לנושא אמש, וכנשאל כיצד הייתה מתפתחת סדרה בין הווריירס 2015/16 בין הבולס 95/6 השיב: "0:4 לשיקגו. סוויפ קל".

הלילה בארצות הברית השוו אמש בין השיאים של גולדן סטייט וברצלונה, שני שיאים שנקטעו בטווח של פחות מ-24 שעות. בעוד הווריירס לא הפסידו באורקל ארינה מאז ינואר 2015, ברצלונה לא נכנעה לאף יריבה בקאמפ נואו מאז ה-21 בפברואר 2015 - רצף של 34 משחקים.

בעוד קרי העמיד ממוצע של 26.4 נקודות ו-7 אסיסטים בזמן הרצף, מסי כבש כבש בו 33 שערים ובישל 17 פעמים. שלישיית MSN של ברצלונה סיפקה 77 אחוז מהשערים של ברצלונה בתקופה הזו, בעוד הטריו המוביל של גולדן סטייט - קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין - היו אחראים על 54.5 אחוז מהנקודות של הווריירס.

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
מי יותר משפיע - הוא או קרי?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully