וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אף אחד אחר לא נותן את מה שאדם אריאל נותן בהגנה"

3.4.2016 / 10:14

מאמן הפועל חולון החמיא לגארד הצעיר אחרי הניצחון על נס ציונה והוסיף: "הוא קלע טוב ויש תקופות שהכדור לא נכנס, לשארפ זה היה קורה בכל שנה". ריינולדס: "שמח לחזור". שולמן ייבדק

one

הפועל חולון רשמה אמש (שבת) ניצחון חשוב מאוד 76:88 על עירוני נהריה, והתרחקה שלושה משחקים מהאחרונה בטבלה עירוני נס ציונה. המאמן דן שמיר קיבל הצגה נהדרת משלושה שחקנים בדאבל-דאבל וויל קלייבורן (27 נקודות ו-13 ריבאונדים), אייזיק רוזפלט (12 נקודות ו-11 ריבאונדים) וסקוטי ריינולדס (11 נקודות ו-10 אסיסטים). אייל שולמן קלע 16 מ-18 הנקודות שלו במחצית הראשונה, אך באמצע הרבע השלישי נחת רע על הקרסול ולא שב. הגארד ייבדק היום ובחולון מקווים שהוא סובל מנקע בלבד.

"קרו כל כך הרבה דברים בזמן קצר. אני שמח לחזור לשחק כאן", סיכם ריינולדס את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדים הסגולים, "לא שיחקתי כדורסל כבר שלושה שבועות והייתי חולה באמצע, אז אפילו לא יצאתי מהבית. ניסיתי להבין מה המאמן רוצה ממני, זה היה שבוע מטורף. אני לא יכול לדבר על מה היה פה לפני, אבל אתה יכול לשלוט במה שאפשר לשלוט, וזה לחבר את החודש וחצי האחרון של העונה. אנחנו רק רוצים להתקדם וליצור אווירה טובה".

מי שבלט ברבע השלישי של המשחק היה אדם אריאל, שצלף שלוש שלשות, סיים עם 9 נקודות, והיה בין האחראים לריצת 11:30 של הסגולים. "אדם הוא קלע טוב, אנחנו רוצים שהוא יזרוק, אבל הוא עושה הרבה דברים מעבר לקליעה", פרגן דן שמיר לשחקן הצעיר, "מאז הפציעה של מייק מוסר אנחנו משחקים בהרכב נמוך, כשוויל קלייבורן בעמדה 4. אף אחד אחר לא עושה את מה שאדם עושה בצד ההגנתי. היום הוא שמר את קמרון קלארק, שחקן מאוד משמעותי".

שמיר הוסיף: "אם אדם היה בן 25-27, הוא היה יודע שיש תקופות שהכדור לא נכנס. זה היה קורה לדרק שארפ בכל שנה, ועוד כמה שנים הוא יידע שזה קורה וזה עובר. צריך משחק אחד להשתחרר ולהירגע ואז זה בסדר. אסור להוריד מיתר הדברים הטובים שהוא עושה, ואני חושב שבשני המשחקים האחרונים זה קצת פגע בו, מעבר להחטיא זריקות. אני שמח שהיום הוא היה מפוקס ושהכדורים נכנסו".

שחקן הפועל חולון אייל שולמן. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
בחולון מקווים ששולמן סובל מנקע בלבד/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully