וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: וילאנובה וצפון קרוליינה העפילו לגמר הפיינל פור

הווילדקאטס הנחילו לאוקלהומה את התבוסה הגדולה בתולדות חצאי הגמר עם 51:95, כשבאדי הילד מסיים את קריירת המכללות עם 9 נקודות ותצוגה פושרת. הטאר הילס גברו 66:83 על סירקיוז המפתיעה

באדי הילד, מכללת אוקלהומה. AP
סיום עגום. באדי הילד/AP

וילאנובה וצפון קרוליינה תפגשנה בגמר המכללות. הטאר הילס והווידקאטס העפילו הלילה (בין שבת לראשון) לגמר פיינל פור ה-NCAA אחרי תצוגות משכנעות בחצי הגמר. צפון קרוליינה קטעה את המסע המפתיע של סירקיוז וג'ים בהיים עם 66:83 קליל למדי, עלתה לגמר בפעם העשירית בתולדותיה ותחפש זכייה שישית בתואר.

ברייס ג'ונסון וג'סטין ג'קסון הוליכו את הטאר הילס עם 16 נקודות, ופתחו יתרון 17 במחצית השנייה. סירקיוז השלימה ריצת 0:10 וקיזזה את ההפרש לשבע בלבד כשנותרו עשר דקות לסיום, אבל מייקל גביניג'י, הקלע הבולט של הכתומים, סיים משחק פושר עם 12 נקודות ולא הצליח להשלים את הקאמבק.

מייקל גביניג'י, מכללת סירקיוז. AP
המסע נגמר. מייקל גבינג'י מסירקיוז/AP

המשחק השני היה עוד יותר חד צדדי, והסתיים בתבוסה הגדולה ביותר בתולדות משחקי חצי הגמר בפיינל פור, כשווילאנובה הביסה את אוקלהומה 51:95 וסיימה את קריירת המכללות של באדי הילד בקול ענות חלושה. הגארד המדובר סיים את משחקו האחרון עם 9 נקודות, עם 4 מ-12 מהשדה כולל 1 מ-8 בלבד מחוץ לקשת. הווילדקאטס סיימו את המחצית השנייה ביתרון 14, אבל לא הורידו רגל מהגז ודרסו במחצית השנייה, בה ניצחו 23:53. ג'ו הארט הוביל עם 23 נקודות את וילאנובה, שרשמה ניצחון רביעי בטורניר בלמעלה מ-19 הפרש.

בגמר, שייערך בלילה שבין שני לשלישי, ייפגשו מייק בריט מצפון קרוליינה (9 דקות ללא נקודות הלילה) ואחיו המאומץ כריס ג'נקינס מווילאנובה (18 נקודות הלילה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכללת סירקיוז ג'ים בהיים. AP
אכזבה. בהיים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully