וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו: "ללסטר מגיע להישאר במקום הראשון, אבל הכל יכול לקרות"

מאמן טוטנהאם פרגן ליריבתו אחרי ה-1:1 עם ליברפול: "הגיע לנו יותר". קיין חוגג את השיא, ונגר מהלל את ילד הפלא החדש שלו, פלגריני מאושר מהקאבק הגדול של דה בראונה

one
מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו ומאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
זה מתחיל לחמוק ממנו. פוצ'טינו עם קלופ/רויטרס

עוד לפני משחקה מול סאות'המפטון היום (ראשון, 15:30, ספורט1), עשתה אמש לסטר סיטי צעד גדול אל עבר אליפות היסטורית כשראתה את סגניתה טוטנהאם מסיימת ב-1:1 עם ליברפול. המשמעות: ניצחון על הקדושים יגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות.

"כמובן שנעודד את סאות'המפטון", אמר הארי קיין, שכבש את שער השוויון. "אשקר אם אגיד שהמשחק הזה לא מעניין אותנו, אנחנו נלחמים על האליפות. נקווה שסאות'המפטון תעשה לנו טובה. אנחנו מעט מאוכזבים, רצינו לנצח. חבל מאוד שלא הצלחנו לחזור מפיגור ולנצח. זה היה משחק פתוח, שני הצדדים לחצו ויצרו הזדמנויות, וזה יכול היה ללכת לכאן או לכאן".

על שערו ה-22 - שיא עבור שחקן טוטנהאם במתכונת הנוכחית של הפרמיירליג, אמר החלוץ הלוהט: "זה הישג נהדר ואני גאה בו. כחלוץ אתה תמיד רוצה להבקיע, בכל משחק בו אתה משחק, אבל זה היה יותר נחמד אם היינו מנצחים".

מאוריסיו פוצ'טינו הוסיף: "היה משחק קשה, ליברפול קבוצה טובה מאוד ואני מאוד מרוצה מהיכולת שלנו. המחצית הראשונה היתה שווה, אבל בשנייה הראינו הרבה אופי, ויכול להיות שהגיע לנו קצת יותר. אני חושב שללסטר מגיע להישאר במקום בו היא כעת, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות. אנחנו צריכים להאמין ולהתכונן למשחק שלנו נגד מנצ'סטר יונייטד".

שחקן טוטנהאם הארי קיין כובש. רויטרס
שיא חמוץ-מתוק. קיין/רויטרס

ארסנל נקמה בווטפורד על ההדחה מהגביע עם 0:4 באצטדיון האמיריות שסייע לתותחנים לשמור על פער של ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי, ולצמק את הפער מטוטנהאם שבמקום השני לארבע נקודות גם כן.

"שיחקנו היטב", אמר ארסן ונגר, "כבר אמרתי שניקח את זה משחק-משחק, ונתרכז רק ביכולת שלנו. זה מה שעשינו. זה כל מה שאפשר לעשות. זה לא משנה כמה ריאלי שנזכה באליפות, הסיכוי היחיד שיש לנו הוא פשוט להאמין בעצמנו".

על אלכס איוובי הצעיר שכבש בפעם השנייה ברציפות וקיבל תשואות מהקהל בדקה ה-74 אמר ונגר: "הוא שחקן יצירתי שמבקיע שערים. הוא קשר וחלוץ, אז הוא יכול להיות יצירתי במסירות שלו. הוא גם מאוד נייד, יש לנו סגנון משחק שמבוסס על תנועה, והוא משתתף בו היטב".

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
לא מאבד תקווה. ונגר/רויטרס

מנצ'סטר סיטי נראתה מצוין לפני המפגש עם פריס סן ז'רמן בליגת האלופות והביסה את בורנמות' 0:4. איש המשחק היה קווין דה בראונה, ששב לכר הדשא לראשונה מאז הפציעה בברך, סיפק שער יפהפה והציג יכולת גבוהה לפני שהוחלף בדקה ה-57.

"הוא שחקן חשוב מאוד", אמר מנואל פלגריני, "לפני הפציעה שלו הוא סיפק הופעות טובות מאוד, הוא הבקיע ושיחק מצוין. זה היה חוסר מזל שנאלץ להיעדר חודשיים. הוא חזר והפגין איזה שחקן טוב הוא. לא הופתעתי ממנו, כי הוא שחקן טכני מאוד. אני משוכנע שהוא יחזור ליכולת שהציג לפני הפציעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully