וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מפרגן: "זה מסוג המשחקים שהקהל מרים אותך"

מאמן הפועל ירושלים הודה אחרי הניצחון על בני הרצליה: "בחלק מהדברים הלכנו אחורה, אבל זה טבעי, צריך להרים את האינטנסיביות בחזרה". שמיר על ה-76:88 מול נהריה: "ניצחון חשוב מאוד"

one

הפועל ירושלים חגגה הערב (שבת) ניצחון חמישי ברציפות, עם 78:89 על בני הרצליה שסייע להתקרב עוד יותר אל עבר הבטחת המקום הראשון בטבלה עם תום העונה הסדירה. ליאור אליהו הצטיין עם 19 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

"לפני המשחק מאוד חששתי שתהיה נפילת מתח אחרי שני המשחקים האחרונים שלנו, אחרי שאתה מנצח ואתה שוב פותח פער בטבלה אתה צריך להמשיך עם אותה החדות והאינטנסיביות", אמר דני פרנקו. "צריך לתת קרדיט לקהל שבא לכאן, זה בדיוק מסוג המשחקים שהקהל מרים אותך. לא היה משחק גדול שלנו, היו לנו משחקים טובים מזה. בחלק מהדברים הלכנו אחורה היום, אבל זה טבעי, נצטרך להרים את האינטסיביות בחזרה".

מיקי גורקה אמר: "כמעט לכל קבוצה יש הבדל בין הבית לחוץ. היום היינו במשחק, בשלושת משחקי חוץ האחרונים שלנו אנחנו מגיעים אבל נופלים על דברים קטנים, אנחנו כן עובדים על הדברים האלה".

רולנד מול זיו/ברני ארדוב

הפועל חולון עשתה הערב (שבת) צעד חשוב אל עבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל אחרי 76:88 ביתי על עירוני נהריה. "ניצחון מאוד חשוב בשבילנו אחרי שבוע לא קל, היה לנו בשבוע שעבר משחק מאוד לא טוב וחטפנו סטירה די מצלצלת", אמר דן שמיר. "להוסיף שחקן זה דבר שצריך להתמודד איתו, ואחרי כל זה מה שהיה לנו השבוע, אני שמח מאוד על התוצאה. התמודדנו היום עם סיטואציה שלא היינו איתה הרבה, היינו ביתרון 20 בסוף רבע שלישי, וגם עם זה צריך לדעת להתמודד. אני שמח שהצלחנו לשמור על היתרון. וויל קלייברן תורם לנו בשני הצדדים של המגרש המון. הדבר הכי חשוב אצל שחקנים זה יציבות, וויל מאוד יציב, מאז המשחק נגד אילת הוא מסתובב סביב ה-30 בכל משחק. קרה מה שקרה בשבוע שעבר, אני שמח שהוא השאיר את זה מאחור".

המאמן אריק אלפסי סיכם: "מבחינת האגרסיביות לא היינו שם, אנחנו מדברים על זה שהקבוצות יבואו להילחם על החיים שלהם, ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לרמת האגרסיביות. עשינו את זה טוב מול הפועל תל אביב, אבל לא שיחקנו מספיק חכם בהתקפה היום, קיבלנו יותר מדי סלים קלים בהגנה, גם במגרש הפתוח, גם בריבאונד ההתקפה, צריך להתאושש מהמשחק הזה ולהכין את השחקנים לנס ציונה, עוד קבוצה שנלחמת על החיים שלה, ואם לא נתאים את עצמנו אז לא נוכל לעבור קבוצות כאלה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את בני הרצליה 78:89

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully