וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה זכתה במיאמי אחרי 3:6, 2:6 מול סבטלה קוזנצובה

הבלארוסית השלימה חודש מושלם והפכה לטניסאית הראשונה שזוכה באינדיאן וולס ומיאמי באותה השנה מאז קים קלייסטרס ב-2005. אזרנקה תעלה למקום החמישי בעולם: "הפכתי את החלום למציאות"

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. רויטרס
תעלה אל המקום החמישי בעולם. אזרנקה/רויטרס

ויקטוריה אזרנקה מתחילה לחזור לעצמה. הבלארוסית, שזכתה לפני שבועיים באינדיאן וולס, השלימה הערב (שבת) זכייה גם בטורניר מיאמי מסבב הפרמייר של ה-WTA. אזרנקה, המדורגת שמינית בעולם, עשתה את זה בצורה מרשימה במיוחד עם 3:6, 2:6 מול סבטלנה קוזנצובה הרוסייה (19 בעולם) בתוך שעה ועוד 17 דקות בלבד.

לאזרנקה זהו תואר שלישי במיאמי אחרי שזכתה בטורניר ב-2009 וב-2011, התואר ה-20 בקריירה כולה והשלישי ב-2016 בלבד. אזרנקה סיימה את המשחק עם 23 ווינרים לעומת 18 שגיאות לא מחויבות, בעוד קוזנצובה חבטה 8 ווינרים לעומת 22 שגיאות לא מחויבות. בנוסף, הבלארוסית השיגה לא פחות משבע שבירות בעוד הרוסייה שברה שלוש פעמים. אזרנקה הפכה לטניסאית הראשונה שזוכה באינדיאן וולס ומיאמי באותה השנה מאז עשתה זאת קים קלייסטרס ב-2005. אזרנקה תעלה אל המקום החמישי בעולם בעקבות הזכייה ותקח איתה הביתה גם מעט יותר ממיליון דולר ו-1,000 נקודות דירוג, בעוד קוזנצובה תיאלץ להסתפק ב-650 נקודות ומעט יותר מחצי מיליון דולר.

"העבודה הקבוצתית עם הצוות שלי הפכה את החלום למציאות", אמרה אזרנקה בסיום והקדישה את הזכייה למשפחתה בבלארוס אותה היא לא רואה הרבה והוסיפה: "הם נתנו לי את הכנפיים כדי להתחיל לעוטף. אני מודה לטניס ובלי האהבה הזו לספורט, לא הייתי עומדת כאן היום ומשקיעה בספורט הזה כל כך הרבה יום אחרי יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully