וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג: "דריל מונרו השחקן הטוב בישראל מחוץ למכבי תל אביב"

שחקן הצהובים התראיין למועדון האוהדים של המועדון "מכביסט", ודיבר בין היתר על מה הוא אוהב בישראל, המפגש הקרוב עם מכבי חיפה וחוסר החיבה ללברון ג'יימס ("הוא בוכה יותר מדי")

one

בווידאו: המפגש האחרון בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה

סילבן לנדסברג התראיין ל"מכביסט", מועדון האוהדים של מכבי תל אביב, לקראת המפגש המסקרן עם מכבי חיפה מחר (ראשון). להלן חלק מהדברים:

סילבן, מה אתה אוהב בישראל?

"אני פה כבר 6 שנים ויש המון מה לאהוב בישראל. האנשים מדהימים, מזג האוויר נהדר, אוכל טוב, בעיקר תל אביב – זה כמעט כמו ניו יורק, אז אני לא באמת מרגיש רחוק מהבית".

מי שחקן יותר טוב בעיניך – לברון ג'יימס או סטפן קרי?

"אני לא אוהד גדול של לברון, לדעתי הוא בוכה יותר מדי. השחקן המועדף עליי הוא בכלל קובי בריאנט, אבל בין קרי ולברון אני מעדיף את קרי".

למה בחרת לשחק דווקא עם המספר 15?

אני משחק מגיל מאוד צעיר וזה המספר הראשון שניתן לי, כשהייתי במשחק מאורגן ב-YMCA. אתה לא ממש בוחר מספר שם, מה שאתה מקבל זה מה שיש. זה המספר הראשון שקיבלתי ונשארתי איתו. זה עובד לא רע עד כה, המספר בהחלט הפך לחלק גדול ממני".

האם יש סיכוי שנראה אותך כל העונה עם אותה תספורת?

"לא ממש, אני לא יודע איך השיער שלי ייראה מחר בבוקר, פשוט תעקבו".

מי השחקן הכי טוב בליגה הישראלית שאינו שחקן מכבי תל אביב

"השנה הליגה הישראלית משופעת בשחקנים מוכשרים, בכל קבוצה יש לפחות שני שחקנים ממש טובים, אבל אני אבחר בדריל מונרו מראשון לציון. כיף לראות אותו משחק, הוא מוכשר, יחסית לאיש גבוה הוא עושה דברים יפים ויש לו הבנה מרשימה של המשחק".

עד כמה יושב בראש ההפסד האחרון לחיפה?

"ממש לא לקחתי את ההפסד הזה בקלות, אני זוכר את המשחק הזה כאילו היה אתמול. לא שיחקתי טוב, הייתי גם קצת פצוע ולא יכולתי לתת את כולי בזמן שהם קלעו וחגגו עלינו. אבל בוא נראה אם הם יחגגו ביום ראשון אצלנו בבית. חיפה קבוצה מאוד אגרסיבית בשני צידי המגרש. הם לא הכי מוכשרים בליגה, אבל הם בהחלט יציבים וטובים. זה בטוח לא יהיה משחק קל, צפוי קרב אמיתי, אבל אם נשחק את המשחק שלנו אז ננצח. אנחנו מגיעים לישורת האחרונה של העונה. אני יודע שזו היתה עונה ארוכה וקשה לכולם, אבל הבאנו את הגביע ויש לנו עוד משימה חשובה לזכות באליפות, אז בבקשה תישארו איתנו עד הסוף ובתקווה נביא יחד את האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully