וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 2:2 דרמטי לברייטון עם כיאל וחמד מול ברנלי המוליכה

השחפים ספגו בתוספת הזמן, כמה דקות אחרי ששער חוקי של ברנלי לא אושר. 90 דקות לכיאל שנבחר למצטיין וספג מרפק מבארטון, חמד הוחלף בדקה ה-85. 45 דקות לביטון בניצחון סלטיק. ניצחון לברוז' ורפאלוב בפתיחת הפלייאוף העליון בבלגיה

אנתוני קנוקר שחקן ברייטון חוגג, מאחוריו תומר חמד. GettyImages
תומר חמד מאחורי כובש השער השני אנתוני קנוקר/GettyImages

בירם כיאל ותומר חמד היו שותפים היום (שבת) לדרמה גדולה בליגת המשנה, כשברייטון נותרה במקום השלישי לאחר שסיימה ב-2:2 ביתי מול המוליכה ברנלי. צמד שחקני הנבחרת פתח בהרכב, כשאת השערים לזכות ברייטון כבשו במחצית הראשונה דייל סטיבנס (30) ואנתוני קנוקר (45) בעוד אנדרה גריי (33) השווה זמנית עבור המוליכה. חמד היה חתום על החמצה גדולה מקרוב בדקה ה-38 ונגח לקורה בדקה ה-48, ואילו כיאל נזקק לטיפול בדקה ה-65 אחרי שג'ואי בארטון הוותיק פגע עם המרפק בפניו. חמד הוחלף בדקה ה-85, ובחלוף שלוש דקות החלה הדרמה האמיתית.

האורחים כבר חגגו שוויון כשהכדור עבר בבירור את קו השער, אבל בליגת המשנה אין את טכנולוגיית עין הנץ, צוות השיפוט לא הבחין בכך וברנלי קופחה בענק. ברייטון ספרה את השניות לשריקה וכיאל נבחר לשחקן המצטיין של המשחק, אך עדיין נותר זמן למוליכה וקרן נוספת בדקה ה-93 הניבה את השוויון מראשו של הבלם מייקל קין. ברייטון נותרה עם 72 נקודות במקום השלישי, אחת פחות ממידלסברו השנייה וארבע פחות מברנלי הראשונה.

* ניר ביטון נכנס כמחליף בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושיחק 45 דקות בניצחונה של סלטיק 1:3 על הארטס. חברו לשעבר ממ.ס. אשדוד, ג'ואון אושאניווה, הורחק בתוספת הזמן עם האדום השני שלו העונה במדי הארטס. סלטיק עם שבע נקודות יתרון בפסגת הליגה הסקוטית.

* בסלובניה, 90 דקות למרואן קבהא ב-0:2 של מאריבו אצל גוריצה. מאריבור במקום השני, ארבע נקודות מהמוליכה לובליאנה שניצחה אף היא. סינטאיהו סלליך לא נכלל בסגל.

* קלאב ברוז' פתחה את הפלייאוף העליון בבלגיה עם 0:1 קשה בחוץ על אוסטנד. ברוז' נהנתה משער עצמי כבר בדקה ה-14 ונותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-19, אבל שרדה. ליאור רפאלוב השלים 90 דקות. ברוז' ביתרון חמש נקודות כרגע על פני גנט, לה משחק חסר.

* רועי קהת שיחק שבע דקות בהפסד של אוסטריה וינה 2:0 בחוץ מול ריינדורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully