וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית' בסגל מכבי תל אביב לחיפה, קולמן: "הולכת להיות מלחמה"

2.4.2016 / 16:18

הפורוורד חוזר לפעילות אחרי חודש וחצי בהם היה מושבת, וינסה לעזור לקבוצתו לנקום בירוקים על התבוסה מהסיבוב הקודם (21:05, ערוץ 1). אחרי שחרור קיין ורוס מהמעצר, הפועל אילת יוצאת לאשדוד (20:00, ספורט 5+)

שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. קובי אליהו
תוספת כוח. סמית'/קובי אליהו

משחקי המחזור ה-26 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד תעמוד ההתמודדות הנהדרת בין מכבי תל אביב, שמקבלת בחזרה את דווין סמית' לסגל, למכבי חיפה (1:1 בין הקבוצות העונה, מכבי תל אביב ניצחה ברבע גמר גביע המדינה). הפועל אילת, לאחר התקרית במועדון בו נעצרו שני שחקניה דיאנדרה קיין ולקווינטון רוס, תצא למשחק חוץ קשה נגד מכבי אשדוד של צביקה שרף (1:1 בין הקבוצות העונה).

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (21:05, ערוץ 1)

אחרי הניצחון הקל על מכבי אשדוד בשבוע שעבר, ממשיכה מכבי תל אביב לקבל בשורות, כשהיום הודיעה הקבוצה כי דווין סמית' ישוב לסגל לאחרי חודש וחצי של העדרות. סמית', שעבר ניתוח ארתוסקופיה בקרסול, שיחק לאחרונה בשבוע גביע המדינה, ומתחילת העונה שיחק רק ב-15 מתוך 25 משחקי הליגה של הקבוצה. במועדון מקווים שביחד עם השחקן שחתום לעוד שנתיים הם יוכלו להתגבש ולהיראות טוב יותר לקראת רבע גמר הפלייאוף שייצא לדרך בחודש הבא. מי שלא נרשמו בסגל הקבוצה הם טרבור אמבקווה הפצוע, אייק אופייבו ודגן יבזורי. בקבוצה ירצו לנקום בחיפה על התבוסה ב-35 הפרש מהסיבוב הקודם.

מכבי חיפה מגיעה ליד אליהו, המקום בו הובסו העונה ב-40 הפרש בסיבוב הראשון, אחרי הפסד דרמטי להפועל ירושלים בשבוע שעבר. בקבוצה היו מאוכזבים מהתוצאה נגד האלופה, אך לעומת זאת היו מרוצים מהדרך והרוח שהפגינו השחקנים לאורך דקות רבות, לאחר שחזרו מפיגור דו ספרתי במחצית השנייה ליתרון לקראת הסיום. בחיפה יודעים שכדי להפתיע את מכבי תל אביב באולמה הביתי עליהם לשלוט בקצב מהפתיחה, ויצטרכו יכולת שיא של שלושת הגארדים המובילים שלה - גרגורי ורגאס, ג'ון דיברתולומיאו והקפטן חנן קולמן שחוזר מפציעה. מי שצפוי לקבל יותר דקות הוא הפורוורד לירוי היקרסון שערך בכורה בשבוע שעבר.

"הולכת להיות מלחמה", אמר חנן קולמן לקראת המשחק, "להם בטח יש רצון בנקמה אחרי המשחק האחרון. אנחנו מצד שני, צריכים לנסות ולקחת כל משחק עד סוף הסיבוב השלישי, כדי להישאר בחלק העליון".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
משחק קריטי. קטש/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל אילת (20:15, ספורט 5+)

שלושה הפסדים רצופים מתחילת הסיבוב הרחיקו את מכבי אשדוד מהאזורים בהם בילתה לאורך רוב שלבי העונה, וכעת תילחם הקבוצה של צביקה שרף על עצם הכניסה לפלייאוף. אמנם ברצף ההפסדים הנוכחי הפסידו באשדוד גם לאלופה הפועל ירושלים ולמכבי תל אביב בחוץ, אך היכולת בחלקים גדולים בשני המשחקים הללו לא הייתה מתאימה ליכולת של הקבוצה העונה. בעיר הנמל מדברים לאורך כל העונה על היכולת הרעה בהגנה, וההוכחה לכך היא רצף של עשרה משחקים בהם סופגת הקבוצה 80 נקודות ומעלה בכל משחק. במשחק האחרון שרף גם לא קיבל תרומה מהשחקנים הישראלים שלו שקלעו 9 נקודות בלבד ב-89 דקות.

סוף שבוע דרמטי עבר על הקבוצה של עודד קטש. בלילה בין חמישי לשישי נעצרו דיאנדרה קיין ולקווינטון רוס לאחר שהיו מעורבים בקטטה במועדון בעיר, ורק אחרי 17 שעות במעצר שוחררו על ידי בית המשפט. השניים צפויים לעמוד בימים הקרובים לועדת משמעת, ובינתיים נסעו והצטרפו לחבריהם שיצאו עוד ביום שישי בצהריים למרכז לקראת המשחק נגד אשדוד. המשחק הנוכחי הוא קריטי עבור אילת, שיודעת שהפסד יוריד אותה אל המקום השמיני, וירחיק אותה מאזור המקום הרביעי אליו התקרבה בשבועות האחרונים. בקבוצה היו מתסוכלים מאוד מההפסד למכבי קרית גת בשבוע שעבר, בו איבדו יתרון 10, שלוש דקות לסיום, וחטפו סל ניצחון מעורר מחלוקת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully