וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיוארט פירס: "לסטר מראה לכל הגדולות שאין תחליף לחוסר אגו"

הרומנטיקנים באנגליה ממשיכים להחזיק אצבעות לשועלים לפני הקרב החשוב מול סאות'המפטון (ראשון, 15:30, ספורט 1). יונייטד מחכה לאברטון (18:00), ואן חאל: "לא יודע אם אשאר בעונה הבאה"

מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה סטיוארט פירס. GettyImages
איך אפשר שלא להתאהב בך, לסטר? סטיוארט פירס/GettyImages

המחזור ה-32 בפרמיירליג יינעל מחר (ראשון) עם שני משחקים: לסטר תארח את סאות'המפטון ותרצה להמשיך את המסע הקסום אל עבר האליפות, בעוד מנצ'סטר יונייטד הלחוצה ממתינה לאברטון באולד טראפורד.

seperator

לסטר - סאות'המפטון (15:30, ספורט 1)

השועלים צריכים לתת פוש אחרון כדי שחלום האליפות יתממש, ומגיעים למשחק במומנטום מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ולאחר שג'יימי ורדי הוכיח את עצמו גם במדי נבחרת אנגליה עם שער מרהיב בעקב במשחק הידידות מול גרמניה. מנגד, גם הסיינטס יצאו לפגרה במצב רוח מעודד עם 2:3 מרשים על ליברפול. יהיה זה מבחן חשוב עבור החבורה של קלאודיו ראניירי, שעושה העונה בית ספר לגדולות של אנגליה. "הפרמיירליג הפכה בשנים האחרונות למועדון סגור של קבוצות עשירות, אבל לסטר שוברת את ההגמוניה הזאת. הם מראים שאין תחליף לקבוצתיות וחוסר אגו", אמר סטיוארט פירס לקראת המשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לואי ואן חאל מאמן מנ'צסטר יונייטד. GettyImages
עדיין לא סגור. ואן חאל/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - אברטון (18:00, ספורט 1)

למרות העונה המאכזבת, השדים האדומים עדיין לא אמרו נואש בכל מה שקשור להעפלה לליגת האלופות, והמאבק הצמוד על הכרטיס הרביעי עדיין נמצא בעיצומו. החבורה של ואן חאל מגיעה למשחק אחרי 0:1 קטן-גדול בדרבי, ורוצה להמשיך במומנטום. הטופיז, לעומתם, מגיעים אחרי הפסד 2:0 מול ארסנל. בשני המפגשים הקודמים הקבוצה הביתית ניצחה 0:3, ובטוח שיונייטד תחתום על תוצאה כזו גם הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully