וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הרצליה בירושלים, חולון מארחת את נהריה

1.4.2016 / 13:18

הפועל ירושלים תרצה להמשיך במומנטום הנהדר מהשבועות האחרונים כשתארח את הקבוצה החזקה של מיקי גורקה (20:15, ספורט 5). חולון תרצה לברוח מהתחתית נגד הקבוצה מעין שרה

one

המחזור ה-26 בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים. הפועל ירושלים, מוליכת הטבלה והאלופה, תרצה להמשיך במומנטום שלה, כשתארח בביתה את בני הרצליה שלא ניצחה בבירה מעל 11 שנים (0:2 לירושלים בשני המפגשים העונה). הפועל חולון תנסה לעשות צעד נוסף בדרך ליציאה מהתחתית הבוערת כשתארח את עירוני נהריה המפתיעה (0:2 לנהריה בשני המפגשים העונה).

ליאור אליהו הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יחגגו גם מול הרצליה? שחקני הפועל ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - בני הרצליה (20:15, ספורט 5)

הניצחון הגדול על מכבי חיפה בשבוע שעבר המשיך את המומנטום הנפלא של הפועל ירושלים מהשבועות האחרונים, והעמיד את הריצה של האדומים על ארבעה ניצחונות רצופים, כשכבר קשה לזכור את הקריסה שאפיינה את התקופה של אחרי ההדחה מאירופה. בירושלים היו עסוקים השבוע בהמשך הנסיונות לחזק את הסגל, כשהמועמד הבכיר להגיע הוא הגארד אדגר סוסה שמשחק כיום בליגה האיראנית, והקבוצה מהבירה סיכמה את רוב תנאיו. במקביל בירושלים ינסו להסתדר עם סגל חסר מאז שחרורו של דיאור פישר, כשהרוטציה הישראלית כוללת ארבעה שחקנים - יותם הלפרין, הישראלי של חודש מרץ בליגה, ליאור אליהו, בר טימור ורפי מנקו.

הנדנדה של בני הרצליה בעונה הנוכחית ממשיכה. הקבוצה של מיקי גורקה היא בלתי עצירה בבית, עם 11 ניצחונות ב-13 משחקים, אבל מצד שני מחוץ לאולם היובל הרצליה לא נראית טוב עם שלושה ניצחונות ב-12 משחקים. בהרצליה מאמינים ביכולתם לתפוס את המקומות 3-4 ולזכות ביתרון ביתיות לקראת רבע גמר הפלייאוף, מה שייתן להם יתרון משמעותי לקראת חזרה אפשרית לפיינל פור, וכדי לעשות זאת הם יצטרכו לעצור את רצף 16 הפסדי החוץ שיש להם בירושלים בעונה הסדירה. מורן רוט, שנעדר מזה כחודשיים מפעילות בשל פציעה בקרסול, ישוב לסגל לקראת המשחק.

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון (ימין) מול ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ינסה להכריע את נהריה. וויל קלייבורן/ברני ארדוב

הפועל חולון - עירוני נהריה (20:05, פריצות בספורט 5)

אחרי התבוסה הקשה נגד מכבי ראשון לציון שוב עלה מד הדאגה בהפועל חולון. הקבוצה של דן שמיר אמנם נמצאת שני משחקים מעל עירוני נס ציונה, אך כשנותרו שמונה משחקים לסיום העונה, זה ממש לא מבטיח השארות לעונה נוספת בליגה. בחולון לא אהבו את היכולת של השחקנים שפשוט לא מצאו פתרונות למשחק ההגנה של ראשון לציון בשבוע שעבר, ומקווים שעם האנרגיות של האולם הביתי יוכלו לחזור לנצח. סקוטי ריינולדס יערוך את הופעת הבכורה שלו, בעוד ראמל בראדלי ייעדר בשל פציעה. "זה עוד אחד מהמשחקים שאנחנו צריכים בהם את הבית והקהל שיעזור לנו לנצח ,אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד ונצטרך לתת הכל כולל הכל כדי לנצח", אמר המאמן דן שמיר לקראת המשחק.

עירוני נהריה הרסה בשבוע שעבר את פסטיבל נייט רובינסון כשניצחה את הפועל תל אביב בתום דרמה גדולה והתקרבה משמעותית להבטחת המקום שלה ברבע גמר הפלייאוף. בנהריה יודעים שרק קטסטרופה במחזורים שנותרו עד לסיום העונה תמנע מהם את משחקי הפלייאוף, וכעת הם ינסו להשיג את יתרון הביתיות לקראת רבע גמר הפלייאוף. מה שעודד את הצוות המקצועי היה העובדה שהקבוצה ידעה להסתדר בהארכה נגד האדומים גם ללא שני שחקני הפנים ריצ'רד האוול וקמרון קלארק שיצאו בחמש עבירות, וקיבלו תפוקה נהדרת מעודד ברנדווין, ערן אסנטי וגילברט בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully