וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה זועמים על הרוש שתבע את המועדון: "הוא היה חייב לחכות"

1.4.2016 / 12:57

המגן דורש החזרים בגין נקודות מהעונה שעברה, במועדון זועמים: "לא מפתיע שדווקא בתקופה כזו הרוש תובע אותנו". סמיליאניץ', מרגוליס, טגה ומסארווה סירבו לקבל משכורות: "כל עוד כל עובדי המועדון לא מקבלים משכורות, לא ניקח את הכסף"

קובי אליהו

"לא מפתיע אותנו שדווקא בתקופה כזו שמעון הרוש תובע את המועדון", כך אמרו הבוקר (שישי) במכבי נתניה נוכח מכתב דרישה לפני הליכים ששיגר השבוע הרוש כנגד המועדון. המגן השמאלי של מכבי נתניה דורש החזרים בגין נקודות שעשתה הקבוצה בעונה שעברה וגם עבור אלה שהיא עשתה העונה ובסך הכל דורש 133 אלף שקל בטרם יגיש תביעה משפטית נגד המועדון.

"שמעון כמעט שלא שיחק והוא רואה מה המועדון הזה עובר. הוא היה חייב להמתין קצת. כל השחקנים מחכים לנקודות מהעונה הזו ולא רצים ומאיימים לפני תביעה. לא הוגן שהוא נהג כך אבל זו זכותו וכל אחד רשאי לעשות מה שהוא רוצה", הוסיפו במועדון. המאמן עומר פרץ מתלבט בין הרוש לבין אנדריי מישנקו לקראת המשחק מחר בקרית שמונה ויתכן שהוא יעדיף את האוקראיני בשל המכתב ששלח המגן. פרץ ניסה לדרבן את השחקנים לקראת המשחק וביקש מהם להפתיע את כל המדינה, לשחק על הכבוד המקצועי שלהם ולנצח בקרית שמונה.

גם במועדון הוציאו תגובה לעניינו של הרוש: "שמעון הרוש הוא שחקן פעיל וחלק מהסגל שנאבק כרגע על שמה הטוב של הקבוצה. הוא מודע היטב למצב שבו מלבד שחקני סגל הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי שקיבלו הבוקר את משכורת פברואר, יש עוד כ-80 עובדים של המועדון שטרם קיבל אתהמשכורת. היה עושה נכון אילו לא פעל כך".

שחקני הקבוצה, מילאן סמיליאניץ', אמיה טגה, גאל מרגוליס ועאמר מסארווה הצעיר סירבו לקבל את משכורתם: "כל עוד כל עובדי המועדון לא מקבלים משכורות, אנחנו לא לוקחים את הכסף".

מילאן סמיליאניץ' שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
לא הסכים לקחת את המשכורת. סמיליאניץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully