וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: קיריוס ונישיקורי ייפגשו בחצי הגמר, אזרנקה בגמר הנשים

האוסטרלי הצעיר ניצח 4:6, 6:7 את מילוש ראוניץ' ויפגוש את היפני שהציל ארבע נקודות משחק ב-6:4, 3:6, 6:7 על גאל מונפיס. הבלארוסית גברה 2:6, 5:7 על אנג'ליק קרבר ותפגוש את קוזנצובה

ויקטוריה אזרנקה. GettyImages
ממשיכה לככב. ויקטוריה אזרנקה/GettyImages

טורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP והפרמייר של ה-WTA נמשך הלילה (בין חמישי לשישי) עם רבע הגמר אצל הגברים וחצי הגמר אצל הנשים.

בגברים, ניק קיריוס העפיל לחצי הגמר אחרי שניצח את מילוש ראוניץ' הקנדי 4:6, 6:7. קיריוס ניצל אחת משש נקודות השבירה שלו והפך לטניסאי היחיד ששובר את הקנדי במיאמי. האוסטרלי הצעיר יפגוש בחצי הגמר את קיי נישיקורי, שניצח 6:4, 3:6, 6:7 במשחק דרמטי את גאל מונפיס. נישיקורי כבר פיגר 40:0 בהגשה שלו במצב של 5:4 במערכה המכרעת, אבל הצליח להציל ארבע נקודות משחק ולנצח בשובר שוויון. "

חשבתי שכבר ויתרתי על המשחק הזה", אמר נישיקורי והוסיף, "היו תנאים קשים, במיוחד בשני המשחקים האחרונים, לא יודע מה חשבתי". בחצי הגמר השני יתמודדו בערב נובאק דג'קוביץ' הפייבוריט הגדול והמדורג ראשון ודויד גופין הבלגי.

ניק קיריוס עם מילוש ראוניץ'. GettyImages
ניצחון גדול על ראוניץ'. קיריוס/GettyImages

אצל הנשים נקבע משחק הגמר שבו תפגוש ויקטוריה אזרנקה את סבטלנה קוזנצובה. הבלארוסית ניצחה אמש אנג'ליק קרבר הגרמניה 2:6, 5:7. אזרנקה שברה את קרבר שבע פעמים במהלך המשחק, השיגה 29 ווינרים וביצעה רק 16 טעויות בלתי מחוייבות.

"נשארתי מאוד חזקה בסיום", אמר אזרנקה, "קרבר טניסאית מדהימה, היא הגיעה להרבה כדורים אבל אני שמחה שהמשכתי לדחוף עד הניצחון". אזרנקה תפגוש את קוזנצובה שניצחה את טימאה באשצ'ינסקי 5:7, 3:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully