וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרנט פוטר מגאנה. המאמן לא מודע לכך, עיתונאים: זו כנראה מתיחה

במדינה מדווחים שבעקבות דבריו של המאמן ("תתעסקו בכדורגל, לא בבולשיט"), ראשי ההתאחדות החליטו להראות לו את הדרך החוצה אחרי כשנה וחצי בתפקיד, אך עיתונאים מקומים חושדים שמדובר במתיחה

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט עם שחקנו אסמואה ג'יאן. רויטרס
היה קורבן למתיחה? גרנט עם ג'יאן/רויטרס

בגאנה דיווחו הבוקר (שישי) שמאמן הנבחרת המקומית, אברהם גרנט, פוטר מתפקידו אחרי כשנה וחצי בתפקיד בעקבות דבריו לאחר המשחק מול מוזמביק, אלא שעיתונאים מקומיים חושדים כי מדובר במתיחה במסגרת 1 באפריל. למעשה, לפי דובר ההתאחדות המקומית, המאמן לא קיבל שום הודעה ולא מודע כלל לסיפור.

כזכור, לאחר הניצחון של גאנה 1:3 על מוזמביק במסגרת שלב הבתים של מוקדמות אליפות אפריקה, אמר גרנט לתקשורת הגנאית שכולם צריכים להתעסק בכדורגל, ולא בבולשיט. בעקבות דבריו, קראו חברי התאחדות רבים להראות לו את הדרך החוצה, ולמרות שהספיק להתנצל על דבריו נראה כי זה היה מאוחר מדי, כך לפי הדיווח.

"לוקח בחזרה את מה שאמרתי", אמר גרנט בהודעת ההתנצלות שפרסם. "אני אוהב את גאנה ואת העם הגנאי. אכפת לי מאוד מהנבחרת ובסך הכול רציתי שכולם יתעסקו יותר בכדורגל".

אברהם גרנט. GettyImages
גרנט/GettyImages

גרנט מונה לתפקיד המאמן בנובמבר 2014, והספיק להוביל את הכוכבים השחורים לגמר אליפות אפריקה ב-2015, שם הפסידה הנבחרת 9:8 לחוף השנהב בפנדלים.

בימים אלו מתמודדת נבחרת גאנה בשלב הבתים של מוקדמות אליפות אפריקה שתיערך ב-2017 בגאבון, כשמצבה מצוין. למעשה, עד למשחק האחרון שבו סיימה ב-0:0 מול מוזמביק ניצחה גאנה בכל משחקיה (שלושה) - ועד עתה צברה עשר נקודות והיא בראש הבית - בדרך הבטוחה לגמר האליפות בעוד כשנה. גאנה הינה הנבחרת השנייה אותה אימן גרנט בן ה-60 בקריירה, אחרי שאימן גם את נבחרת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully