וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד העפילה לסדרת הגמר ותפגוש את מכבי רמת חן

האלופה ניצחה 50:80 את בנות הרצליה, השלימה 1:3 בחצי הגמר ותנסה להגן על תארה בסדרת הטוב מחמש שתשחזר את גמר גביע המדינה. קטיה לויצקי הובילה עם 19 נקודות וחמישה ריבאונדים

קטיה לויצקי שחקנית מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
עשתה את העבודה. לויצקי/ניב אהרונסון

מכבי אשדוד העפילה הערב (חמישי) לסדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל לאחר 50:80 על בנות הרצליה ו-1:3 בסדרה. היא תפגוש את מכבי רמת חן שהשלימה כבר ביום שני 0:3 חלק בסדרה שלה מול א.ס. רמת השרון בשחזור גמר גביע המדינה, אז ניצחה אשדוד בקלות 49:70. המשחק הראשון בסדרה ייערך ביום שני. זו תהיה הפעם השביעית ברציפות שאשדוד תשתתף בסדרת הגמר, כאשר לראשונה מזה חמש שנים יריבתה לא תהיה אליצור רמלה שפורקה בתחילת העונה.

מתוך שש סדרות הגמר בהן השתתפה, זכתה אשדוד בשלוש אליפויות, כולל בשתיים האחרונות, והיא עשויה להשיג את התריפיט לראשונה מאז רמת השרון עשתה זאת בין 2000/01-2002/03. הרצליה סיימה את העונה הסדירה במקום השני וקיוותה להמשיך עד הגמר, אך תאלץ להסתפק במחמאות.

המחצית הראשונה דווקא הייתה צמודה ונראה היה כי הרצליה הגיעה לתת פייט רציני בניסיון לגרור את הסדרה למשחק חמישי ומכריע באולמה הביתי, אך רבע שלישי של 8:23 למארחת סגר את הסיפור עבור שחקניותיו של עדן ענבר. קטיה לויצקי הובילה אותן עם 19 נקודות במאה אחוז מהשדה וגם חמישה ריבאונדים ושני אסיסטים, קארה בראון ברקסטון הוסיפה 12 נקודות ועשרה ריבאונדים משלה. מן העבר השני, חמש שחקניות בלבד קלעו עבור קבוצת של גלעד כץ. קאישה האמפטון תרמה 18 נקודות ושישה ריבאונדים ומישל סנאו הוסיפה 14 נקודות ושישה ריבאונדים משלה, אך זה היה רחוק מלהספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully