וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אייזנברג לעמירם הלוי: "שהכסף שאתה לוקח ישמש אותך לתרופות"

31.3.2016 / 19:05

חבר הנהלת האיגוד לשעבר תקף את יושב הראש, שמבצע את תפקידו בהתנדבות, וכן את היועצת המשפטית, במהלך דיון בבית הדין. אייזנברג: "עושים שמיניות כדי לדחות את פרסום דוח הביקורת". באיגוד הגיבו: "לא ניתן לאף אחד לפגוע בבעלי התפקידים"

שאול אייזנברג. מגד גוזני
אמירות קשות. אייזנברג/מגד גוזני

איגוד הכדורסל סוער בעקבות דיון שנערך אתמול (רביעי) בבית הדין העליון של האיגוד בבקשתו של חבר ההנהלה צבי ליבר באשר לפרסום דו"ח של יו"ר ועדת הביקורת מעוזיה סגל, שהתפטר אתמול מתפקידו. במהלך הדיון ובסופו התפרץ שאול אייזנברג במילים בוטות ומאיימות כלפי היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל עו"ד רונית אמיר יניב וכלפי יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. בין הדברים של אייזנברג נאמרו "אגרום לשלילת רישיון עריכת הדין שלך" ו"שקרנית" כלפי היועצת המשפטית ו-"אני מקווה שהכסף שאתה לוקח מאיגוד הכדורסל ישמש אותך לתרופות", כלפי יו"ר האיגוד. עמירם הלוי אגב, עושה את התפקיד בהתנדבות מלאה.

אייזנברג, שהגיש היום תלונה כנגד אמיר יניב בטענה שמבצעת הונאות לאחת החברות אליה מקושרת היועצת המשפטית אמר בתגובה: "ההודעה של יושב ראש האיגוד מבזה את האיגוד ואת כל מי שענף הכדורסל יקר לליבו. את מה שאמרתי כנגד היועצת המשפטית אמרתי במהלך הדיון ואני עומד מאחורי הדברים שמגובים במסמכים. בקשר למה שנאמר או לא נאמר לעמירם הלוי, הרי השיחה היתה בארבע עיניים אחרי הדיון. כך או כך במקום לפרסם את דו"ח הבקורת הם עושים שמיניות לדחות את פרסומו עד לאחר הבחירות. אני לא ראיתי ולא קראתי את הדו"ח ועל כן לא ברור לי מדוע מר עמירם הלוי 'מתאבד' נגד פרסומו".

באיגוד הכדורסל הגיבו: "איגוד הכדורסל דוחה התנהגות זו בשאט נפש ובעיקר כשזה מגיע מאדם שהורחק מכל פעילות בכדורסל הישראלי לפני כשנתיים ע"י בית הדין העליון של איגוד הכדורסל במספר דיונים וערעורים וכן לא קיבל סיוע גם כשפנה לבתי משפט חיצוניים. האיגוד לא ייתן לאף אחד לפגוע בדרך כזו או אחרת וגם לא באופן מילולי או באיומים באף אחד מבעלי התפקידים באיגוד הכדורסל וינקוט בכל הצעדים שעומדים לרשותו כדי למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully