וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי דניאל ימונה למנהל הנבחרת ב-2017, יחליף את מומו לוצקי

31.3.2016 / 17:30

מנהל נבחרת העתודה יחליף את המנהל הוותיק שמשמש בתפקידו מאז 1995. לוצקי יחנוך את דניאל במהלך אליפות אירופה. הנבחרת תצא בקיץ לטורניר הכנה באסטוניה, השחקנים הצעירים יקבלו דקות

הועדה המקצועית שהתכנסה היום (חמישי) החליטה להמליץ על מוטי דניאל כמחליפו של מומו לוצקי לתפקיד מנהל נבחרת ישראל אחרי אליפות אירופה 2017. לוצקי, ככל הנראה מנהל הנבחרת הוותיק ביותר באירופה היום, יחנוך את דניאל במהלך התקופה עד אליפות אירופה ובמהלכה וישמש כמנטור עבורו ובמהלך האליפות יערוך לו איגוד הכדורסל טקס פרידה מפואר.

מנכ"ל הפועל חולון מוטי דניאל. ברני ארדוב
יחליף את מומו לוצקי. מוטי דניאל/ברני ארדוב

לוצקי משמש בתפקידו זה מאז 1995 ונחשב לאחד האנשים האהודים בענף הכדורסל. דניאל, אחד מהשחקנים הגדולים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, שימש בקיץ האחרון כמנהל נבחרת העתודה ויקבל עליו את התפקיד החדש. את דניאל בנבחרת העתודה יחליף עוד שחקן עבר, משה רייס ששיחק יחד עם דניאל בהפועל חולון בשנות ה-80.

לוועדה המקצועית הגיע ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל, שסיפר על התוכניות של הנבחרת לקיץ הקרוב. כזכור ישראל תארח את אחד הבתים באליפות אירופה 2017, כך שבקיץ הקרוב לא יהיו לנבחרת משחקים רשמיים. אדלשטיין אמר לוועדה שהכוונה היא לנצל את הקיץ הקרוב כדי לתת לחבר'ה צעירים המתדפקים על שערי הנבחרת ניסיון בינלאומי ולכן הנבחרת תצא לטורניר באסטוניה בהשתתפות הנבחרת המקומית, אוקראינה ורומניה וייתכן שלטורניר נוסף. בכל מקרה פעילות הנבחרת תהיה רק במהלך חודש אוגוסט. לוועדה המקצועית הגיעו לדיון גם גוני צחר יו"ר איגוד השופטים החדש ודוד דגן יו"ר הועדה המקצועית באיגוד השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully