וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון: "אם מוריניו לא יחתום במנצ'סטר יונייטד הוא יחזור לריאל"

נשיא הבלאנקוס לשעבר משוכנע שהפורטוגלי עשוי לשוב לקבוצה: "פלורנטינו פרס משתגע מרוב שהוא רוצה אותו בחזרה". על הקלאסיקו הקרוב: "משחק על אומץ. אם ריאל תנצח, הליגה תיפתח מחדש"

נשיא ריאל מדריד לשעבר רמון קלדרון. AP
"בלי מוריניו יש הרבה יותר שקט". קלדרון/AP

נשיא ריאל מדריד לשעבר, רמון קלדרון, שוחח עם עיתונאים באירוע בו ותיקי ריאל התחרו מול ותיקי ברצלונה במשחק גולף, והתייחס לעתידו של ז'וזה מוריניו ולקלאסיקו הקרוב. "בארסה מגיעה למשחק עם יתרון, אך הם צריכים להזהר מריאל. המשחקים האלה הם על אומץ. אם ריאל תנצח, הליגה תיפתח מחדש", אמר.

"אם מוריניו לא יחתום במנצ'סטר יונייטד הוא יחזור לריאל, אני בטוח בזה לגמרי", הוסיף קלדרון, "אם העונה של ריאל תסתיים ללא אף תואר, לצערי, מוריניו יישב שוב על הספסל. נחזור למשחקי המלחמה, חילופי האש ומסיבות העיתונאים הלא נעימות. זו לא הייתה התקופה הכי טובה של המועדון. בלעדיו יש הרבה יותר שקט. פלורטינו פרס ניסה להחזיר אותו בשנה האחרונה במספר מקרים. הוא משתגע מרוב שהוא רוצה אותו בחזרה".

קלדרון התייחס גם למצב השוערים בריאל. "הם ניסו למכור את קיילור נבאס והוא נשאר לגמרי במקרה. עכשיו הם חולמים על להשיג את דה חאה אחרי שנבאס הציל אותם בהרבה משחקים ושמחר על נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully