וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו הוצג כמאמן ולנסיה: "אני נלהב. טובת המועדון חשובה לכולם"

אקס מכבי תל אביב אמר במסיבת העיתונאים: "כשאתה חוזר למקום בו היה לך טוב ונוח, בו היית אהוב ועבדת במסירות, זה מרגש". נשיאת המועדון: "מודה לו על שלקח את המשימה הזו ברגע קשה"

one

בווידיאו: ההפסד של ולנסיה ללבנטה במחזור האחרון

מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה, פאקו אייסטרן, הפך אתמול (רביעי) למאמנה של ולנסיה. העטלפים מסובכים בתחתית הטבלה בספרד אחרי תקופה קשה והם החליטו להיפרד מגארי נוויל, שעמד על 35 אחוזי הצלחה בלבד מאז מונה למאמן המועדון בתחילת דצמבר. פאקו, שעבד בוולנסיה תחת רפא בניטס בתחילת המילניום וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ובגביע אופ"א, חזר למועדון לפני כחודש וחצי ובתור התחלה לפחות, יעמוד על הקווים עד לסיום העונה הנוכחית.

היום, הוצג פאקו במסיבת עיתונאים רשמית של המועדון ואמר: "כשאתה חוזר למקום בו היה לך טוב ונוח, בו היית אהוב ועבדת במסירות, זה מרגש. אני מאוד נלהב ומודה על ההזדמנות להוביל את הפרויקט הזה. ברור לי שאצטרך לתת את כל ההתלהבות, הניסיון, התשוקה והיכולת שלי בעבודה הזו. אני רוצה להעביר את כל הדברים האלה לשחקנים, כי המועדון הזה הוא כולנו יחד, שחקנים ואוהדים. טובת המועדון חשובה לכולם ולא נוכל להשיג אותה אם כל אחד יחשוב על המניעים האישיים שלו".

נשיאת המועדון, ליי הון צ'אן, אמרה: "אני מודה לפאקו על כך שהסכים לקחת על עצמו את המשימה הזו ברגע קשה כל כך לקבוצה. פאקו היה במועדון הרבה שנים בעבר ואנחנו בטוחים שהוא יתרום רבות, יש לו את היכולות להוביל את הקבוצה ולסיים את העונה בצורה מוצלחת. אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה, כולנו סובלים, אני, האנשים במועדון והאוהדים, אבל זה הזמן לכולם להזכיר שאנחנו מועדון חזק וגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully