וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון שוחח עם ג'ון טרי, הבלם עשוי לחזור לנבחרת אנגליה

עקב המצוקה בהגנה והמחסור בבלם שיכול לשחק בצד שמאל, המאמן פנה לבלם, שפרש מהנבחרת אחרי יורו 2012 ולא ימשיך בעונה הבאה בצ'לסי: "קיימתי איתו שיחה ארוכה. הוא פרש לפני הרבה זמן, אבל זו נקודה טובה"

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. GettyImages
ישוב לנבחרת? טרי/GettyImages

האם נבחרת אנגליה נמצאת בפני חיזוק מפתיע? אחרי שספגה ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים שלה בניצחון על גרמניה ובהפסד להולנד, המאמן, רוי הודג'סון מחפש פיתרונות. הודג'סון חושב שהבעיה הגדולה של האנגלים נמצאת בחלק האחורי והחליט לפנות לג'ון טרי, הבלם שפרש מהנבחרת בתום יורו 2012 ויעזוב את צ'לסי בתום העונה.

הודג'סון טוען שלאנגליה יש ארבעה בלמים טובים - כריס סמולינג, ג'ון סטונס, פיל ג'גיילקה וגארי קייהיל, אך אף אחד מהם לא יכול לשחק כבלם בצד שמאל, כפי שעושה ג'ון טרי. הודג'סון פגש לאחרונה את טרי וניהל עימו שיחה ארוכה: הוא ימני ברגל, אבל הוא משחק בצד שמאל של ההגנה וזה חשוב. הוא בחור נהדר".

מאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון. GettyImages
מחפש בלם שמאלי. הודג'סון/GettyImages

הודג'סון הסביר: "בגלל שהוא פרש לפני הרבה זמן הוא לא נמצא במחשבות שלי, אבל קשה להגיד שזו לא נקודה טובה. אנחנו חייבים לייצב את הרביעייה האחורית לפני היורו".

על הטעות של ג'ון סטונס במשחק נגד הולנד אמר: "קשה להתחמק מטעויות, במיוחד כשאתה משחק בנבחרת. ג'ון יצטרך להתגבר על זה. זה קשה יותר כשאתה במדים הלאומיים ואתה טועה ככה בוומבלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully