וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאים חדשים של זלזול: אימן שאמפרט השליך מגבת על טיי לו ההמום

סרטון חדש שנחשף מהמשחק של הקאבס מול יוסטון הראה רגע מטריד נוסף עבור קליבלנד. דיאנג'לו ראסל ספג בוז וניסה להתנצל אחרי התקרית עם יאנג, אוהדים שניסו להשיג חתימות מקרי נפצעו

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: משחק מקדים

עוד לילה רווי וגדוש בסיפורים, שיאים ומספרים עבר על ה-NBA, אבל מי שזינקה בעל כורחה לכותרות היא דווקא קבוצה שלא שיחקה הלילה (בין רביעי לחמישי), מוליכת המזרח קליבלנד.

אחת העילות, על פי הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, לכך שדיוויד בלאט פוטר מאימון הקבוצה בנקודת האמצע של העונה, הייתה חוסר החיבור בינו לבין השחקנים, אותו פירשה התקשורת האמריקאית לחוסר כבוד מצד השחקנים לבלאט. בארצות הברית הרבו לחפש בשנה וחצי של בלאט בתפקיד רגעים בהם השחקנים לא העניקו לו כבוד, כאשר זכור מכולם אולי הרגע בו לברון ג'יימס דחף אותו קלות בעת ויכוח עם השופטים.

אלא שנראה שגם תחת המאמן החדש, טיירון לו, הדברים לא ממש משתפרים. במהלך הלילה נחשף סרטון קצר חדש (הקליקו על מנת לצפות) מהמשחק בו הפסידה בליל אמש קליבלנד ליוסטון. בסרטון, ניתן לראות כיצד אחרי פסק זמן, אימן שאמפרט, שחקן הקאבס, מסתובב לעברו של לו ופשוט משליך עליו את המגבת בה השתמש, בעוד המאמן נותר המום לחלוטין. "האם זו השפלה גדולה יותר מהרגע בו אלן אייברסון דילג מעליו בסדרת הגמר של ה-NBA?", שאלו בארצות הברית על לו, שהולך ומאבד את האמון מצד השחקנים והקהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מכבדים את המאמן. שאמפרט זורק את המגבת על לו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, היה גם כדורסל אמיתי. הלייקרס, דווקא אחרי הבלגן הגדול בין דיאנג'לו ראסל לניק יאנג, במסגרתו סרטון של הרוקי, בו הוא מצלם את יאנג בלא ידיעתו מספר על מפגשים שלו עם נשים שאינן ארוסתו (הזמרת האוסטרלית איגי אזילייה), נחשף ברשת, ניצחו 100:102 מפתיע בהארכה את מיאמי.

מיד לאחר המשחק, בו ראסל ספג בוז אדיר מהקהל בסטייפלס סנטר, אמר השחקן הצעיר: "הסיטואציה שנוצרה מחליאה אותי. אני לא יכול להראות את הפרצוף שלי בשום מקום כרגע בלי לקבל שנאה מאנשים ואני אנסה לסיים את הסיפור הזה כמה שיותר מהר". בארצות הברית טענו כי ראסל התנצל בפני יאנג וזה קיבל את התנצלותו, מה שהוביל את יאנג לצייץ: "מה קיבלתי?".

דיאנג'לו ראסל ניק יאנג שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
עוד לא מקבל את ההתנצלות. יאנג בצד אחד של הספסל, ראסל בצד השני/AP

סן אנטוניו קבעה לעצמה עוד שיא, הפעם עם 38 ניצחונות ביתיים רצופים מפתיחת העונה, אחד יותר ממה שהשיגה שיקגו של 1995/96, בזכות 92:100 על ניו אורלינס. לגולדן סטייט יש כרגע 36 ניצחונות ביתיים רצופים מפתיחת העונה, אבל הספרס הקדימו אותם, מה שלא הפריע למאמן גרג פופוביץ' להבהיר: "אין לזה שום משמעות. כלום. אולי נשתה כוס קפה כדי לחגוג".

המאמן הוסיף: "לא נרדוף אחרי מאזן ביתי מושלם בסוף העונה", תוך שהוא רומז שהוא יאפשר לשחקנים לנוח לקראת הפלייאוף, גם במחיר של הפסד. טוני פארקר המשיך בקו דומה: "זה לא מזיז לי. רק אליפות חשובה".

מאנו ג'ינובילי טוני פארקר סן אנטוניו ספרס. AP
הספרס לא מתרגשים ממספרים, רק מאליפויות/AP

בינתיים, גם הווריירס ממשיכים לנצח ורשמו 96:103 בהארכה ביוטה, בדרך הבטוחה לשבור את השיא הגדול באמת של הבולס. לגולדן סטייט יש כבר 68 ניצחונות והיא רחוקה רק ארבעה מהשוואות השיא. "השחקנים שלי מדהימים. שום דבר לא עבד להם לאורך רוב המשחק והם המשיכו להילחם", אמר המאמן סטיב קר, "אנחנו תמיד עושים את זה וזה מה שנהדר בקבוצה שלנו. בגלל זה הגענו למאזן כזה".

אגב, לפני המשחק התרחש אירוע לא נעים בכלל. סטפן קרי סיים את החימום הייחודי שלו ואוהדים רבים, כמו לכל אורך העונה, היו ביציעים כדי לצפות. בדרכו של קרי לחדר ההלבשה, כמה צעירים מקומיים ניסו להשיג ממנו חתימות, מה שיצר דוחק באזור המנהרה. במהלך המהומה, ארבעה אוהדים, שלושה מהם קטינים, נפלו מהיציע ממש לתוך הרגליים של קרי. אחד מהאוהדים נזקק לטיפול, בעוד שלושת האחרים התאוששו בכוחות עצמם וקיבלו את מבוקשם: חתימה מה-MVP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully