וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "זוכרים את ה-4:0, עכשיו יש לנו הזדמנות לנקום"

צפו במשדר המיוחד לקראת הקלאסיקו: בלם ריאל מדריד לא שוכח את התבוסה לברצלונה ומתכונן לקלאסיקו בשבת: "נבוא כדי לעשות משחק גדול. נהיה חייבים לצמצם את כמות הטעויות כי במשחקים הללו מנצחת הקבוצה שטועה פחות". וגם: סכנויות ההימורים לא נותנות צ'אנס לריאל

אימג'בנק GettyImages

צפו במשדר המיוחד לקראת הקלאסיקו

ריאל מדריד ממשיכה להתכונן לקלאסיקו נגד ברצלונה ביום שבת (21:30), כשזיכרון התבוסה 4:0 במשחק הראשון העונה עדיין מהדהד. הבלאנקוס מרוחקים 10 נקודות מיריבתם שמוליכה את הטבלה, ואם יפסידו שוב הם יפרדו סופית מחלום האליפות.

"השגנו תוצאה רעה בקלאסיקו הראשון, אבל הכדורגל תמיד נותן לך הזדמנות לנקום", אמר סרחיו ראמוס לערוץ הטלוויזיה של ריאל מדריד, "ברצלונה היא קבוצה גדולה, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות במשחק ויש לנו דינמיקה מצוינת. האווירה בקבוצה מאוד חיובית ואנחנו יוצאים לקאמפ נואו עם כוונות לעשות משחק גדול ולהשיג שלוש נקודות".

הבלם שחגג אתמול את יום הולדתו ה-30 הוסיף: "כשאתה משחק עם הלב ועם אופי וגישה נכונה, הרבה דברים יכולים לקרות. נהיה חייבים להתגונן בצורה טובה ולצמצם את כמות הטעויות כי משחקים מהסוג הזה מוכרעים בפרטים הקטנים. בדרך כלל מנצחת בהם הקבוצה שעושה פחות טעויות".

ריאל מדריד לא ניצחה את ברצלונה בליגה בקאמפ נואו מאז אפריל 2012. למעשה, בקצת יותר משמונה השנים האחרונות היא ניצחה שם בליגה רק פעם אחת.

שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. GettyImages
אופטימי. ראמוס/GettyImages

בינתיים, בסכנויות ההימורים ריאל לא מקבלת יותר מדי צ'אנס. ב"בט365", ניצחון של ברצלונה שווה רק 4 ל-7, בעוד תיקו ייתן 7 ל-2 וניצחון של ריאל עומד על 15 ל-4, כלומר רווח של 15 ליש"ט על כל 4 ליש"ט של הימור. גם בשאר הסכנויות המובילות כמו "וויליאם היל" ו"סקיי בט" זה הכיוון. בוויליאם היל, בארסה מקבלת 8 ל-13, תיקו שווה 17 ל-5 וניצחון של ריאל 18 ל-5, בעוד בסקיי בט, ניצחון של בארסה שווה גם כן 8 ל-13 ואילו תיקו או ניצחון של ריאל ייתן 7 ל-2, כלומר, באזור ה-1 ל-4, יחס נמוך מאוד ביחס למשחקי קלאסיקו קודמים.

עד כה, 61 אחוז מהמהמרים שמו את הכסף על ברצלונה, בעוד 24 אחוזים הלכו עם ריאל ו-15 אחוזים הימרו על תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully