וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפאקו יש צ'אנס להראות שהוא ראוי לעונה הבאה. זו הזדמנות חייו"

בתקשורת הספרדית המופתעת מנתחים את המינוי של אקס מכבי תל אביב למאמן העטלפים: "הוא עשה 'פרנק אנדרווד' לגארי נוויל. ולנסיה מחפשת מאמן לעונה הבאה". האוהדים כבר בעדו. וגם: האם מוריניו יאמן את ולנסיה בעונה הבאה תמורת 19 מיליון יורו?

one

בווידיאו: ההפסד של ולנסיה במחזור האחרון בדרבי מול לבנטה

ביום שבת תפגוש ולנסיה למשחק חוץ קשה במסגרת מאבקי התחתית שלה את לאס פלמאס, שנמצאת רק מקום אחד ונקודה אחת מתחתיה. העטלפים מסובכים חזק ואתמול (רביעי), החליט הבעלים פיטר לים לבצע זעזוע. גארי נוויל, שהוביל את הקבוצה בארבעת החודשים האחרונים ורשם רק 36 אחוזי הצלחה, פוטר ואת מקומו תפס לא אחר מאשר פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה.

פאקו, שעבד בוולנסיה בתחילת שנות ה-2000 כעוזרו של רפא בניטס, חזר לקבוצה באמצע החודש שעבר, בניסיון לסייע לנוויל להוציא את הקבוצה מהבוץ. התוצאות השתפרו חלקית, אבל לא מספיק וכעת, האחריות עוברת אל הספרדי בן ה-53.

האוהדים, לפחות בינתיים, לצדו וזוכרים לו את הימים היפים מהקדנציה הקודמת בקבוצה. בסקר שנערך בעיתון "סופר-דפורטה" המקומי, עלתה השאלה "האם המינוי של פאקו נראה לך כצעד הנכון עבור ולנסיה". נכון לרגע זה, 86 אחוזים מהמצביעים ענו "כן".

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
הזדמנות חייו. פאקו/רויטרס

בעיתון אחר, "לבנטה-EMV", ערכו פרופיל על פאקו ושם נכתב על "האיש שרצה להפוך למאמן. פאקו נטש את תפקידו כמאמן הכושר הטוב בעולם הכדורגל, כי רצה להדריך קבוצות. הרצון הזה לקח אותו למכבי תל אביב, שם זכה בטרבל ועכשיו הוא יודע שהוא ניצב בפני הזדמנות חייו".

הקטור אסטבן, מ"לאס פרובינסיאס", כתב: "ולנסיה מחפשת מאמן לעונה הבאה ולפאקו יש את הצ'אנס להראות שהוא האיש הראוי. יש לו שמונה משחקים עד סוף העונה כדי לזכות במקום על הספסל גם לעונה הבאה".

אגב, היו גם כאלה שלא ממש התחברו לעובדה שפאקו, שהגיע בתור עוזר, החליף את נוויל. רבים נזכרו בציטוט של נוויל מהיום בו פאקו הוצג ב-17 בפברואר: "אם אעזוב, פאקו יעזוב איתי", בעוד העיתונאי הספרדי אוייר פאנו דאדבט כתב: "פאקו עשה 'פרנק אנדרווד' לגארי נוויל".

בינתיים, "הסאן" טוען כי בוולנסיה חושבים בענק לקראת העונה הבאה ומוכנים להציע לז'וזה מוריניו לא פחות מ-19 מיליון יורו. מוריניו, על פי רוב כלי התקשורת באירופה, הוא המועמד המוביל למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, אולם לאחרונה נטען כי לואי ואן חאל דווקא יישאר ולכן, ייתכן כי "המיוחד" יעשה דרכו בחזרה לספרד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טעות קלה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully