וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' העפיל בקלות לחצי הגמר במיאמי, ישחק נגד דויד גופן

המדורג 1 בעולם ובטורניר עלה ל-2:23 נגד תומאש ברדיך עם ניצחון 3:6, 3:6. גופן עבר את סימון אחרי 6:3, 2:6, 1:6. אצל הנשים קרבר התגברה בקלות על מדיסון קיז ותפגוש את אזרנקה

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
אוהב לשחק נגד ברדיך. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ העפיל הלילה (בין רביעי לחמישי) לחצי גמר טורניר מיאמי אחרי ניצחון 3:6, 3:6 על תומאש ברדיך. המדורג ראשון בעולם גבר על הצ'כי בתוך שעה ו-40 דקות ועלה למאזן 2:23 נגדו. הסרבי שבר את ברדיך ארבע פעמים וניצל לא פחות מ-45 טעויות לא מחויבות של יריבו.

נולה זכה במיאמי כבר חמש פעמים והוא מרוחק שני משחקים מזכייה שישית. אם הוא יעשה את זה, הוא ישווה את שיא הזכיות ששייך לאנדרה אגאסי. אצל הנשים שיאנית הזכיות במיאמי היא סרינה וויליאמס, עם שמונה תארים.

דג'וקוביץ' יפגוש בחצי הגמר את דויד גופן, שניצח את ז'יל סימון 6:3, 2:6, 1:6. הבלגי שמדורג 15 בעולם, יופיע בפעם הראשונה בחצי הגמר במיאמי ורק סנסציה תמנע ממנו הדחה. נולה ניצח בשלושת המפגשים הקודמים בין השניים, אם כי בפעם האחרונה הוא נזקק לשלוש מערכות.

הלילה יתקיימו שני משחקי רבע הגמר הנותרים. מילוש ראוניץ' ישחק נגד ניק קיריוס וקיי נישיקורי יתעמת עם גאל מונפיס.

אנג'ליק קרבר, טניסאית גרמניה. AP
פייבוריטית לזכייה. קרבר/AP

אצל הנשים, המדורגת 2, אנג'ליק קרבר, גברה על מדיסון קיז האמריקאית (22) 3:6, 2:6. הגרמניה התייצבה במיאמי אחרי שהניצחון האחרון שלה היה בגמר אליפות אוסטרליה, ובינתיים היא בהחלט נראית כמו מועמדת להניף את התואר בפלורידה בפעם הראשונה.

קרבר שנותרה המדורגת הגבוהה ביותר אחרי ההדחה המוקדמות של סרינה וויליאמס, תפגוש בחצי הגמר את ויקטוריה אזרנקה (13). הבלארוסית גברה ברבע הגמר 4:6, 2:6 על ג'ו קונטה.

בחצי הגמר השני אצל הנשים תשחקנה סבטלנה קוזנצובה וטימאה באצ'ינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully