וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור קיבל את מבוקשו, יפגוש את נייט דיאז ב-UFC 200

האירי, שהפסיד לדיאז רק לפני כחודש, התעקש על קרב חוזר ויקבל אותו באירוע הענק שייערך ב-9 ביולי. הקרב ייערך שוב במשקל קל בינוני, שתי קטגוריות מעל משקלו המקורי של מקגרגור. אלדו יפגוש את אדגר על התואר הזמני

קונור מקגרגור, נייט דיאז. GettyImages
קיבל את מבוקשו. קונור מקגרגור מפסיד לדיאז/GettyImages

חדשות גדולות הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) מה-UFC כשארגון ה-MMA הגדול בעולם הודיע על שני קרבות גדולים מאוד שייערכו באירוע הגדול של השנה - UFC 200 ב-9 ביולי בלאס וגאס.

הקרב הראשון, והמסקרן ביותר, הוא הקרב החוזר בין קונור מקגרגור לבין נייט דיאז. כזכור, מקגרגור, השם הבולט ביותר בענף כיום, הפסיד לדיאז בתחילת החודש בחניקה אחורית בסיבוב השני. מאז ההפסד, מקגרגור ביקש קרב חוזר נגד דיאז וקיבל את מבוקשו למרות לא מעט ביקורת מאוהדים, שביקשו לראות קרבות אחרים של האירי, בקטגוריית המשקל שלו ועל תואר האליפות.

קונור מקגרגור מול ז'וזה אלדו, UFC. AP
מקגרגור מוריד את אלדו/AP

מקגרגור, אלוף העולם במשקל נוצה, בכלל היה אמור להילחם מול רפאל דוס אניוס על התואר במשקל קל, אך הברזילאי נפצע והאירי קיבל קרב מול דיאז במשקל קל בינוני, שתי קטגוריות משקל מעל הקטגורייה בה הוא מחזיק בחגורה. דיאז ניצל את הגודל שלו וניצח בקרב, מה שעורר תמיהה לגבי הבחירה של מקגרגור, שיילחם נגד דיאז שוב באותו משקל.

עקב חוסר הפעילות של מקגרגור במשקל נוצה ב-UFC החליטו לקיים קרב נוסף ב-UFC 200, על התואר הזמני, בין האלוף הקודם ז'וזה אלדו לבין פרנקי אדגר. כזכור, מקגרגור ניצח את אלדו על התואר בדצמבר בשנה שעברה. אלדו אגב, ניצח את אדגר בפברואר 2013 בקרב אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully