וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע במקום השלישי לאחר 61:89 על הפועל עפולה

ניצחון חשוב בקרב הצמרת לקבוצה מבירת הנגב, בזכות משחק טוב של סולומן (18 נקודות) ומרג'יני (15 נקודות ו-16 ריבאונדים). גליל עליון הפסידה לראשונה אחרי ארבעה ניצחונות, 80:71 לרעננה

מאמן הפועל באר שבע כדורסל ישראל ברוך. רותם דרוב
ניצחון גדול. ברוך/רותם דרוב

שני משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-24 בליגה הלאומית בכדורסל. הפועל באר שבע הביסה את הפועל עפולה בקרב על המקום השלישי 61:89 ומכבי רעננה גברה 71:60 על הפועל גליל עליון.

הפועל באר שבע - הפועל עפולה 61:89

האורחת הגיעה למשחק מהמקום השלישי וקיוותה לשמור עליו, אך ספגה תבוסה קשה שבסופה דווקא היריבה תפסה את מקומה בטבלה. זהו הפסד ראשון של עפולה לאחר שלושה ניצחונות רצופים. ארבעה שחקנים של המארחת קלעו בדאבל פיגרס והובילו בריחה עם רבע שני של 14:28, שבעצם הכריעה את המשחק. יניב סולומון קלע 18, פול מרגי'ני הוסיף 15 ו-16 ריבאונדים. בצד השני, מרשל מוזס עוד ניסה עם 23 נקודות ו-15 ריבאונדים, אך זה היה רחוק מלהספיק.

מכבי רעננה - הפועל גליל עליון 71:80

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כולל אחד מוחץ על יריבתה לתחתית מכבי הוד השרון במחזור שעבר, גליל עליון הגיעה לרעננה וספגה הפסד מאכזב שהשאיר אותה במקום העשירי בטבלה. המארחים חזרו לנצח אחרי שני הפסדים. 24 נקודות ו-10 ריבאונדים של ראיין פירסון ו-21 ו-11 בהתאמה של סמואל גיבנס לא השאירו הרבה סיכוי למרות שנמרוד לוי וג'רמיין ג'ורדן קלעו 19 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully