וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "נשתמש בקלאסיקו כדי לבנות את הבטחון שלנו כקבוצה"

הכוכב הוולשי של ריאל מדריד מתכונן לברצלונה: "הכל אפשרי בכדורגל". כעס בקבוצה על מאמן ברזיל דונגה שזימן את דנילו ולא שיתפו. קאקה על רונאלדו: "זה לא בסדר ששורקים לו בוז"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ברצלונה בקלאסיקו הראשון של העונה

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
"מדבר קצת יותר ספרדית". בייל/רויטרס

גארת' בייל התראיין בספרד לקראת הסופר-קלאסיקו מול ברצלונה. "נרצה להשתמש בקלאסיקו כדי לבנות את הבטחון שלנו כקבוצה", אמר, "אנחנו מתמקדים בכל משחק בפני עצמו, ורוצים להשתפר ולהגיע מוכנים לרבע גמר ליגת האלופות (מול וולפסבורג). הכל אפשרי בכדורגל, אנחנו עשר נקודות מתחת לברצלונה אך נמשיך להלחם עד סוף העונה. יש לנו תוכנית משחק וטקטיקה ברורה ואם הכל יילך נוכל לנצח".

על התפקוד שלו במגרש תחת דינאדין זידאן: "כולם יודעים שאני אוהב לשחק במרכז ולזוז בחופשיות, אך ברור שאנחנו לא משחקים במערך הזה כרגע. לא אכפת לי גם לשחק בשמאל". על הפציעה שעבר והמשך הדרך: "לצערי פציעות קורות, אני מרגיש בנוח בקבוצה יותר מתמיד וגם מדבר קצת יותר ספרדית, בעיקר בחדר ההלבשה. אני עדיין מרגיש כאילו יש לי הרבה יותר מה לתת, אני מתפתח ומשתפר כל הזמן".

בנושא אחר, כעס בקבוצה על מאמן נבחרת ברזיל דונגה, שזימן את דנילו לצמד המשחקים במוקדמות המונדיאל מול אורוגוואי ופראגוואי, אך לא שיתף אותו אפילו לדקה. המגן הצטרף למסע של נבחרתו על פני 19,200 ק"מ אך תפקד בסופו של דבר בעיקר כתייר, כאשר שחקן ברצלונה דני אלבס הועדף על פניו בשני המשחקים, וכל זאת כאשר הקלאסיקו ממש מעבר לפינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קאקה שחקן ריאל מדריד חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מגן על רונאלדו. קאקה/רויטרס

זהו לא העימות הראשון בין ריאל לסלסאו במהלך פגרת הנבחרות הנוכחית, כאשר בקבוצה לא אהבו לראות כי מרסלו לא זומן לסגל הנבחרת. ההתאחדות הברזילאית טענה כי המגן השמאלי נשאר בחוץ בשל פציעה, דבר שהביא לחילופי דברים בין הצדדים במהלכם צוטטו בהתאחדות כאומרים: "אין לנו זמן להתמודד עם זידאן" ודונגה בעצמו הוסיף דלק למדורה כשאמר: "אחרי שני המשחקים הדוקטור יחשוף את חילופי ההודעות ואת האמת". בסופו של דבר המשחקים חלפו והסיפור מעט נשכח, אך עושה רושם שהמילה האחרונה בקרב ריאל-ברזיל טרם נאמרה.

שחקן העבר של הקבוצה וברזילאי נוסף, קאקא, שמשחק כיום באורלנדו מה-MLS, הגיב על שריקות הבוז שסופג לאחרונה כריסטיאנו רונאלדו ותקף את האוהדים. "כריסטיאנו הוא שחקן נהדר ואני לא מדבר רק על האיכות שלו, אלא על מה שתרם לריאל מדריד", אמר הכוכב שהגיע לריאל ב-2009 יחד עם רונאלדו, "הייתי רוצה לראות את האוהדים מכבדים אותו על מה שעשה עבור המועדון. זה לא בסדר שאנשים שורקים לו בוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully