וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתיו גמר את העונה, אינייסטה: "נקדיש את הקלאסיקו לקרויף"

הבלם הצרפתי שנפצע במשחק של נבחרתו באמצע השבוע, יעבור ניתוח בברך ולא צפוי לחזור עוד העונה. הקפטן מוכן לריאל מדריד: "ניצחון תהיה מחווה נהדרת עבור יוהאן קרויף"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ההכנות של ברצלונה לקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד ביום שבת, ספגו מכה היום (רביעי) עם החדשות לפיהן ז'רמי מתיו, הבלם הצרפתי שנפצע בברכו במהלך המשחק של נבחרתו ביום שלישי האחרון, ייאלץ לעבור ניתוח שישביתו לתקופה ארוכה והוא ככל הנראה לא יחזור לשחק יותר העונה. מתיו נכנס כמחליף במחצית המשחק בו ניצחה צרפת 2:4 והוחלף כעבור 10 דקות בשל הפציעה. הבלם הצרפתי רשם 12 הופעות בהרכב הפותח של ברצלונה העונה ובהיעדרו, תומאס ורמאלן ומארק בארטרה צפויים לקבל יותר דקות כמחליפים של פיקה ומסצ'ראנו. הבלם הצרפתי גם בספק ליורו אותו תארח צרפת וייפתח ב-10 ביוני.

שחקן ברצלונה, ז'רמי מתיו. GettyImages
ייעדר עד סוף העונה. מתיון/GettyImages

בתוך כך, ברצלונה ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת הקלאסיקו שבה דיבר הקפטן אנדרס אינייסטה והתייחס כמובן למותו של יוהאן קרויף. "לנצח בקלאסיקו תהיה מחווה נהדרת ליוהאן קרויף. אני מקווה שנוכל לנצח בשבילו, זה בהחלט מוסיף לנו מוטיבציה". אמר אינסייטה.

אינייסטה הזהיר משאננות אחרי ה-0:4 המוחץ של ברצלונה במפגש הקודם במדריד ואמר: "נתייחס לקלאסיקו כמו לכל המשחקים שנותרו לנו. כולם כמו גמרים. אני תמיד רואה את מדריד כיריבה חזקה ומסוכנת. הדברים ישתבשו לנו אם לא נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות. אני מקווה שזה יהיה משחק כדורגל נהדר. אנחנו כבר לא חושבים על המשחק בברנבאו או על היתרון שלנו בטבלה. נתקרב עוד צעד למטרה אם ננצח, אבל נכבד את ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully