וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "יהיה נחמד להגיע לברצלונה או למנצ'סטר יונייטד בעתיד"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, שאיבד את אביו יוהאן, דיבר על האפשרות שיגיע לאחת משתי הקבוצות שבהן שיחק: "זה יהיה פנטסטי, אבל למדתי שבחיים אסור לעשות תוכניות"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ימים לא פשוטים עוברים על המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, שאיבד את אביו יוהאן, שהלך לעולמו בגיל 68 אחרי מאבק במחלת הסרטן. ג'ורדי המריא לפני מספר ימים לברצלונה כדי לשהות לצד משפחתו וכדי לקחת חלק בטקס האזכרה שנערך לאביו בעיר, ואף נשא הספד מרגש.

עיתונאים רבים ניצלו את העובדה שג'ורדי נמצא בברצלונה כדי לשוחח עימו על הטרגדיה, על תחושותיו ואף התעניינו בעתידו של שחקן העבר.

"ככדורגלן, היה לי מזל שהגעתי לקבוצות כמו ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד", אמר ג'ורדי. "הייתי מרוצה גם בקבוצות קטנות, אבל כמובן ששני המועדונים האלו זה משהו אחר. ברור שיהיה נחמד להגיע לאחד מהם בעתיד, אבל למדתי בחיים שאסור לעשות תוכניות".

אחרי דקות דומייה במגרשים השונים ברחבי העולם, בקלאסיקו הקרוב ברצלונה תפעל במרץ כדי להנציח את זכרו של האגדה ההולנדית. בין היתר יחולקו 90 אלף דגלים עם פורטרט של קרויף וכיתוב 'גרסיאס יוהאן (תודה יוהאן)'. גם שחקני ברצלונה ילבשו עם עלייתם לכר הדשא חולצה עליה מודפסת תמונה של קרויף. כמו כן, כל נשיאי ברצלונה לדורותיהם יגיעו למשחק כדי לכבד את זכרו של קרויף, וכן תיערך דקת דומייה וקטע וידאו מיוחד עם הרגעים הגדולים שלו במדי ברצלונה. במקביל, ארגוני האוהדים של ברצלונה פנו למועדון בבקשה לשנות את שמו של קאמפ נואו ולקרוא לו על שמו של קרויף, ואף דרשו להציב פסל בדמותו בחזית האצטדיון.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. GettyImages
לא עושה תוכניות. קרויף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully