וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה"

30.3.2016 / 13:03

התרגשות רבה במכבי ראשון לציון לקראת המשחק המכריע בסדרת רבע גמר היורופקאפ נגד פרנקפורט (21:00, ספורט 5). כריס רייט עדיין בספק גדול. רכז הכתומים יודע: "יודעים שזו הזדמנות חד פעמית"

one

מכבי ראשון לציון תוכל לרשום מחר (חמישי) הישג היסטורי ולהעפיל לפיינל פור היורופקאפ, אם תנצח בפרנקפורט במשחק השלישי והמכריע בסדרת רבע גמר המפעל (21:00, ספורט 5 ועמוד היוטיוב של פיב"א). הכתומים הגיעו אתמול לגרמניה כשלראשונה במסע האירופי שלהם הם עושים זאת בטיסה ישירה וללא עיכובים. השאלה הגדולה לקראת המשחק תהיה מידת כשירותם של כריס רייט וקווין פאלמר. רייט סובל מפציעה בברך, מוגבל בתנועה, ויעבור מבחן כשירות כמה שעות לפני המשחק. פאלמר מנגד, שנקע את הקרסול, כן צפוי לשחק וינסה כבר הערב לערוך את האימון המסכם.

"יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה", אמר רכז ראשון לציון מארק ליונס לקראת המשחק, "נגיע מפוקסים ומרוכזים. אני מאמין שגם פרנקפורט עשתה את ההכנות שלה וגם הם נחושים להגיע לפיינל פור. אנחנו מצדנו נעשה את המיטב, אומנם זה משחק כמו כל משחק, אבל כולנו יודעים שזו הזדמנות חד פעמית ואי אפשר כבר לתקן".

מארק ליונס מכבי ראשון לציון. אדריאן הרבשטיין
רוצה לעשות היסטוריה. ליונס/אדריאן הרבשטיין

במשחק הראשון בסדרה, שנערך בגרמניה, הביסה הקבוצה המקומית את שחקניו של שרון דרוקר 57:92 כשהשחקן המצטיין היה יוהן פויטמן הנהדר עם 16 נקודות. בשבוע שעבר נראו שחקניו של גורדון הרברט בדרכם לחצי הגמר, כשהוליכו ביתרון דו ספרתי במחצית, אלא שדווקא בסגל חסר הצליחו הכתומים לבצע מהפך ולנצח לאחר ההארכה 84:88, כשמעל כולם נמצא דריל מונרו עם משחק חלומי שכלל 28 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

פרנקפורט מגיעה למשחק לאחר שניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה די בקלות, ועלתה למקום הרביעי בטבלה. בגרמניה העריכו בימים האחרונים שהקהל המקומי יפגין יותר עניין במשחק מאשר במשחק הראשון, בו צפו רק 520 צופים, והצפי הוא לכ-2,000 אוהדים. אגב, המשחק לא ישודר בגרמניה מעבר לשידור היוטיוב, וגם השידור בארץ יועבר דרך הפלטפורמה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully