וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלון תורג'מן ועומרי אלטמן צפויים לפתוח בשבת

שוינפלד עדיין לא מתאמן והוא בספק גדול, שגיב יחזקאל לא יהיה כשיר ליותר מחצי שעה והשניים אמורים לעלות בהרכב נגד הפועל עכו (שבת, 20:00). בומבה הצטיין בניצחון רומניה הצעירה

קובי אליהו

בווידאו: מיטב הביצועים של קלאודיו בומבה בניצחון רומניה הצעירה

הפועל תל אביב תגיע למשחק נגד הפועל עכו ביום שבת כשהיא עדיין סובלת ממכת פציעות שהתחילה במשחק מול הפועל כפר סבא. ארון שוינפלד סובל מקרע קטן במפשעה ולא מתאמן מזה שבוע וחצי. מחר יוחלט אם בעצה אחת עם הרופא, אם שוינפלד יחזור לאימונים וישותף בשבת, אך הסבירות שזה יקרה נראית נמוכה מאוד.

דברים דומים אמורים גם בנוגע לשגיב יחזקאל, שסובל מקרע קטן בשריר התאומים. יחזקאל אומנם שב להתאמן עם כדור, אך אתמול השתתך באימון במשך כחצי שעה בלבד. מחר יתברר אם ומתי הוא יחזור לאימונים מלאים. כך או כך, נראה שיחזקאל לא יוכל לשחק יותר מחצי שעה וגם הוא הוא ישחק, זה יהיה כמחליף. כרגע נראה שאלון תורג'מן ועמרי אלטמן יחליפו את השניים, אבל גם קלאודיו בומבה בתמונת ההרכב.

אדי גוטליב שלא שותף בניצחון על הפועל כפר סבא בגלל שסבל מוירוס, חזר להתאמן אך עדיין לא בריא לחלוטין ולא מן הנמנע שאביחי ידין ימשיך כבלם גם בשבת. אפשרות נוספת היא שאיאד אבו עביד יחזור למרכז ההגנה ועופר ורטה ישוב לעמדת המגן הימני.

אלון תורג'מן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא שיחק מאז ההפסד לעכו לפני כחודש. תורג'מן/ברני ארדוב

קשר הקבוצה, קלאודיו בומבה, שיחק 90 דקות והצטיין בניצחון של נבחרת רומניה הצעירה 1:2 על נבחרת ויילס אתמול (שלישי) במוקדמות יורו 2017. בומבה בישל את הראשון של רומניה בכדור קרן ובהמשך יצר לחבריו כמה מצבים מסוכנים וסחט שתי הדיפות משוער ויילס, בילי אובריאן. הקשר ההתקפי קיבל מחמאות ובתקשורת כתבו ש"בומבה הוביל, רומניה ניצחה את ויילס 1:2".

בומבה הגיע להפועל תל אביב בקול תרועה רמה, אחרי שנרכש תמורת 650 אלף יורו מטרגו מורש. באותה תקופה דובר על הכישרון הצעיר הכי גדול שעדיין משחק בליגה הרומנית. בראיון לוואלה! ספורט, מני ויצמן חשף שהאדומים קיבלו עבור הרומני הצעה של מיליון וחצי יורו עוד לפני שהוא שיחק משחק אחד במדי הקבוצה, אבל סירבו.

למרות שהציג ניצוצות בגביע הטוטו ובמשחקי טרום עונה, בומבה לא הצליח לשחזר את היכולת הגובהה שגילה בעונה שעברה ברומניה. בתקופה האחרונה הוא איבד את מקומו בהרכב ולעתים גם בסגל. בהפועל תל אביב מקווים שהוא יתחיל לגלות בישראל יכולת דומה לזו שהוא גילה במשחק אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully