וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "יש לנו ביטחון גבוה מאוד, נדע בסוף הדרך עד כמה הניסיון שלנו עזר לנו"

30.3.2016 / 12:00

קשר מכבי תל אביב דרוך להמשך מאבק האליפות: "אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו, הפגרה עשתה טוב לרוב השחקנים", ולמפגש מול הפועל רעננה ביום ראשון: "לא צריך להסתכל על זה כנקמה על ההפסד בבלומפילד"

צילום מסך

פטר בוס החליט לתת גם מחר (חמישי) יום מנוחה לשחקני מכבי תל אביב, אחרי שאיפשר להם סוף שבוע ארוך וחופשה גם בתחילת השבוע. ההולנדי משוכנע שזו הדרך הנכונה להתמודד עם העומס שהיה על שחקניו מתחילת העונה. בעקבות הפציעה של אבי ריקן אמור עמרי בן הרוש לחזור להרכב מול הפועל רעננה, ויובל שפונגין ישחק בעמדת המגן הימני במקום אלי דסה המוצהב.

גל אלברמן, המצוי בכושר אישי מצוין, אמר לקראת המשחק: "המטרה שלנו היא לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה כדי לזכות בדאבל, ונתחיל ביום ראשון מול הפועל רעננה לה הפסדנו העונה בבלומפילד. שיחקנו נגדם בחוץ וניצחנו, אז אני לא חושב שצריך להסתכל על המשחק הזה כסוג של נקמה על ההפסד בבלומפילד. מה שחשוב זה לקחת את הנקודות ולא יותר מזה".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול וובה בראון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"באמת שיחקנו הרבה מתחילת העונה". גל אלברמן/ברני ארדוב

הפגרה באה לכם בזמן טוב?

"צריך לזכור שזו היתה פגרה מינימלית של סוף שבוע אחד בלי משחקים. אני חושב שזה עשה טוב לרוב השחקנים שלא שיחקו בנבחרות ויכלו לנוח, כי באמת שיחקנו הרבה מתחילת העונה".

בינתיים ההתאחדות הוציאה הודעה רשמית על מחנה אימון בארצות הברית בסוף העונה, דבר שמכעיס מאוד את הקבוצה.

"נשאלתי לגבי השאלה וזה לא הזמן לדבר ולהגיב על הנבחרת. אין לי יותר מה להגיד על זה".

אתה מרגיש שהניסיון הרב של מרבית השחקנים בקבוצה יעשה בסופו של דבר את ההבדל במירוץ האליפות מול באר שבע?

"נדע בסוף הדרך עד כמה הניסיון שלנו עזר לנו העונה. אנחנו משחקים בביטחון מאוד גבוה ומאוד מאמינים בעצמנו. אנחנו יכולים לזכות באליפות הזו".

אלה ימים לא פשוטים עבור ג'ורדי קרויף, אבל גם עבור מכבי תל אביב.

"שלחתי הודעות תמיכה בג'ורדי והוא ענה לי עליהן. קטונתי מלספר מי היה יוהאן קרויף. הכל כבר נאמר עליו ובצדק. ג'ורדי הוא חלק בלתי נפרד ממכבי תל אביב ויוהאן היה חבר שמגיע מדי פעם להיות איתנו. הרגשנו קשורים אליו. אלה חדשות מאוד עצובות. עברו עלינו ימים מאוד קשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully