וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה תשלם לשחקני נתניה את המשכורות בסכום כולל של 450 אלף שקל

30.3.2016 / 18:30

יו"ר הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי הצליח לחלט ולגייס סכומים לטובת משכורות חודש של פברואר של שחקני הקבוצה וצוות המאמנים. ארגון השחקנים יממן את האוטובוס למשחק בקרית שמונה

one
יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי. קובי אליהו
יש משכורות. אורליצקי/קובי אליהו

חדשות טובות למכבי נתניה: הרשות לבקרת תקציבים תעביר מחר (חמישי) סכום של 450 אלף שקל לתשלום משכורות חודש פברואר לשחקני הקבוצה ולצוות המאמנים. יושב ראש הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי הצליח היום לחלט סכומים מסוימים וגייס ממקורות נוספים, כולל ממנהלת הליגה וחתם על המחאות לטובת השחקנים והמאמנים, שיימסרו להם מחר. במקביל, הודיע ארגון השחקנים שהוא לוקח על עצמו את מימון האוטובוס שיסיע את השחקנים למשחק החוץ בקרית שמונה, וזאת אחרי שכזכור, חברת אגד סירבה לשלוח אוטובוס לקבוצה בשל חוב כספי שיש כלפיה.

בתוך כך, חברת הדלק פז הודיעה לקבוצה שהיא מפסיקה את הפזומטים של כל הרכבים בשל היעדר ערבות בנקאית בגובה של 30 אלף שקל. כשמונה עשר רכבים בשימוש המועדון על ידי השחקנים ועובדי המועדון מנותקים מהיום מפזומטים. בנושא החוב הביטוחי של נתניה מדובר על חוב של 22 אלף שקל ונכון להיום שום פוליסה טרם בוטלה.

שלום תקווה לשעבר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
המושיע? שלום תקווה/ברני ארדוב

בנושא אחר, בעיריית נתניה מעוניינים לצרף את שלום תקווה כחלק מהפנים החדשות של מכבי נתניה. מנכ"ל העירייה אבי בן חמו מאוד רוצה לראות את כוכב העבר הנתנייתי כחלק מהצוות המקצועי העתידי של המועדון, אבל בשלב הזה צריכים קודם למצוא את המימון הכספי כדי שהמועדון לא יילך לפירוק.

במהלך העונה ניסה יושב הראש דורון אוסידון לגייס את תקווה לתפקיד מקצועי במכבי נתניה והיה מוכן לתת לו כל תפקיד שירצה, אולם הוא סירב והרעיון ירד מהפרק. בעירייה יש כאלה שחושבים שתקווה יוכל אולי לגייס באמצעות נוכחותו אנשים שירצו לסייע למועדון, אבל בשלב הזה המצב כל כך רע שספק אם גם תקווה יוכל לעזור למועדון.

בזמן שהגורמים השונים שהתכנסו אתמול בעירייה כדי למצוא פתרון לבעיית המימון של הקבוצה, מחפשים אנשים שישימו כסף, חיכה גם אתמול אוסידון שייקחו ממנו את זכויות הניהול של מכבי נתניה. מהישיבה שהתקיימה אתמול בעירייה נטען כי אוסידון עדיין לא מסכים לשחרר את המניות שהופקדו בידיו, אולם במכתב שהוא שלח שלשום לראשת העיר מרים פיירברג איכר ולמנכ"ל העירייה אבי בן חמו, הוא דורש מהם לקחת ממנו את הזכויות ולהעבירם לגורם שלישי.

(עדכון ראשון: 08:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully