וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב ואצילי נועדו לפגישה שהוגדרה כחיובית

30.3.2016 / 14:42

במועדון מהבירה מאוד מרוצים ומקווים שבתקופה הקרובה הצדדים יגיעו להבנות. דן איינבינדר לקראת המשחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב: "אם תהיה אפשרות, נרצה גם את המקום השני"

צילום: ברני ארדוב, צולם על ידי סמארטפון של וואווי – Huawei

אלי טביב הגיע היום (שלישי) לאימון בית"ר ירושלים ונפגש עם עומר אצילי. הפגישה הוגדרה כחיובית ונערכה באווירה טובה. הצדדים עדיין לא הגיעו להבנות בנוגע לחוזהו של אצילי או לסעיף השחרור שלו, אבל מטרת הפגישה הייתה קודם כל להוריד את המתיחות ששררה בתקופה האחרונה. המו"מ בין הצדדים יימשך בשבוע הבא. אצילי עשוי להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני.

הפגישה הזו נתנה הרבה רוח גבית לאנשי בית"ר ירושלים. לאחר תקופה מאוד מתוחה ותחושה כי הפיצוץ בלתי נמנע, נראה כי שני הצדדים משדרים רצון לייצר שיח על מנת לנסות ולהגיע להבנות בנוגע לחוזהו העתידי של השחקן במועדון.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "זה לא דומה למקרה אריאל הרוש, שטביב רתח עליו על כל מה שקרה בחדר ההלבשה והלכלוכים מאחורי הקלעים. טביב רוצה לראות את אצילי נשאר ועומר מעריך את טביב על כל מה שעשה בשבילו. באמת שכל הצדדים רוצים שזה ייפתר. הלוואי וזה יקרה עוד לפני המשחק מול הפועל באר שבע".

אצילי נראה הרבה יותר מחויך ורגוע אתמול כאשר הקבוצה ביקרה בבית החולים שערי צדק, ושחקנים סיפרו כי הוא הרגיש הרבה יותר טוב אחרי שנודע לו על הפגישה הצפויה עם טביב. אחד השחקנים הוסיף: "זה גם לא פייר כלפי עומר שאחרי עונה כל כך טובה ככה זה יסתיים. שיישבו וייצא עשן לבן אבל יפתרו את זה, צריך להתרכז במשחק נגד באר שבע ובעונה היפה שלנו ולא בפרשות כאלה, אצילי גם חם אש לשחק נגד באר שבע, יש לו חוב נגדם ממשחקים קודמים".

במהלך השיחה הבהיר אצילי כי הוא מעריך את מה שאלי טביב עשה בשבילו והבמה שניתנה לו ואינו מעוניין בעימות. גם טביב הבהיר מנגד כי הוא רוצה לראות את השחקן ממשיך במועדון והבטיח לא לעמוד בדרכו כאשר תגיע הצעה טובה מחו"ל בעתיד. שני הצדדים מאמינים כי ניתן יהיה לגשר על המחלוקות בקרוב. טביב גם נפגש אתמול עם סוכנו של השחקן, רונן קצב, על מנת להרגיע את השטח ולנסות ולייצר שפה משותפת.

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הגיע לאימון. טביב/ברני ארדוב

אחת מנקודות השבר של בית"ר בעונה הנוכחית היתה ההפסד 3:1 לבאר שבע בטדי בסיבוב הראשון, משחק שבקלות יכול היה להיגמר בתוצאה כפולה לטובת שחקניו של ברק בכר. אם סלובודאן דראפיץ' הגדיר את אותו המשחק כטראומה עבורו, דן איינבינדר עלה אז כמחליף לדקות הראשונות שלו בבית"ר בקדנציה הנוכחית.

"אני זוכר את המשחק", הוא אמר היום. "באופן אישי שמחתי לחזור לבית"ר אחרי הרבה זמן. הספקנו לשכוח מהמשחק הזה ולמעשה אנחנו היום קבוצה אחרת, התחברנו ועברנו שינויים ואנחנו הרבה יותר חזקים. אז לא חשבתי רחוק על המצב שלנו ומה יקרה, ככל שהתקדם הזמן והשתפרנו האמנתי ואנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר כל הזמן. יש לנו שאיפות גבוהות ואנחנו ממשיכים לצפות מעצמנו ליותר".

שנשאל על העובדה כי בית"ר מסומנת כקבוצה שתכריע את מאבק האליפות אמר הקשר: "בית"ר ירושלים רוצה לנצח כל משחק, גם את מכבי תל אביב וגם את באר שבע. יש לנו קהל גדול לשמח וגם כל אחד רוצה לנצח עבר עצמו. ברור שאנחנו באים לנצח, אם נפריע לקבוצה אחרת זה לא משהו שבשליטתנו. אנחנו לא מתמקדים במקום השני, אך כל עוד זה ריאלי זה ריאלי. יש שמונה משחקים, נעבור משחק משחק ואם תהיה אפשרות נרצה גם את זה".

לאיינבינדר ישנם הרבה חברים ממכבי תל אביב. כשנשאל האם דרשו ממנו משהו לקראת יום שני הוא ענה עם חיוך: "אין דרישות מיוחדות חוץ מלנצח, אבל אני פה בשביל בית"ר, בשביל האוהדים והחברים לקבוצה. עשינו כל כך הרבה דברים יפים העונה ונקווה שהסוף והמאני טיים יהיו טובים בשבילנו. אצילי? הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו ואני מקווה ומאמין שבקרוב הוא יחזור ויהיה איתנו. הוא חזר עכשיו מפציעה ואנחנו מחכים לו".

(עדכון ראשון: 7:53)

עוד באותו נושא

לידיעה הראשונית: טביב ואצילי בדרך לפיוס

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים, עומר אצילי, איתי שכטר. ברני ארדוב
"לעומר יש חוב מהמשחקים מול באר שבע". אצילי עם שכטר באימון היום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully