וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניסיון פשרה בין אלי טביב לעומר אצילי

29.3.2016 / 14:30

גורמים בבית"ר ירושלים יוזמים פגישה שתוריד את המתח בין הבעלים לקפטן לשעבר ותסלול את הדרך להארכת חוזהו בקבוצה. השניים צפויים להיפגש בקרוב. דראפיץ': "לא מתעסק בוועדת המשמעת אלא רק בצד המקצועי. הוא שחקן צעיר שצריך להתחזק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן למשחק הצמרת מול הפועל באר שבע ביום שני הקרוב. שחקני הקבוצה הגיעו היום (שלישי) לבית החולים שערי צדק לביקור במחלקת ילדים, ואחר כך המשיכו לאימון. לרשות המאמן סלובודאן דראפיץ' עמד סגל מלא באימון. כעת נראה כי ההתלבטות היחידה בהרכב היא לקראת המפגש מול באר שבע בין ארסניו ולפורט ללידור כהן בחלק הקדמי.

במקביל, גורמים במועדון מנסים לייצר פגישה בין הבעלים אלי טביב לשחקן על מנת לפשר בין הצדדים ולהוריד את המתח על מנת שהשחקן יחתום על חוזה חדש במועדון. גם אצילי הבהיר בשיחות סגורות שהוא רוצה לראות את הדברים נפתרים כמה שיותר מהר, והוא מרגיש רע עם המהומה שנוצרה מסביב.

"אצילי חזר לסגל, מתאמן כרגיל ונכנס לאט לאט לכושר", אמר סלובודאן דראפיץ'. "עומר לא שיחק באופן סדיר במשך שלושה וחצי שבועות וביום חמישי יש לו ועדת משמעת. אני לא מתעסק בזה אלא רק ברמה המקצועית. הוא שחקן צעיר שצריך להתחזק ואני מקווה שהכל יהיה בסדר".

"הפגרה הגיעה בזמן", הוסיף המאמן. "שחקנים עברו עונה ארוכה, הפגרה הייתה חשובה להתכונן למשחקים שנותרו לנו. יש לי טראומה משני משחקים בטדי מול הפועל באר שבע, חשבתי שאחרי המשחק אני אחטוף התקף לב ואולי לא אמשיך בבית"ר ירושלים. כיום יש לנו סגל אחר, אנחנו יותר מחוברים ואני מאמין ביכולת שלנו. אנחנו נמשיך בסגנון שלנו וננסה להפתיע את הפועל באר שבע".

שחקני בית"ר ירושלים עומר אצילי, איתי שכטר. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הגיעו לשמח ילדים. אצילי ושכטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים לירוי צעירי, קלאודמיר. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לקחו הפסקה. שחקני בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully