וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "כנראה שהקו בין אווירה שמחה לשכונה הוא לא כזה ברור"

30.3.2016 / 7:39

האדומים רשמו הפסד ראשון בעידן נייט רובינסון, שרשם משחק מאכזב, נקלע לטראש טוק עם שחקני נהריה, ואף קיבל עבירה טכנית: "לא הראו לו כבוד". ביקורת על שאר הזרים: "סימונס וקונגר היו חלשים להחריד"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל תל אביב בעין שרה

הפועל תל אביב רשמה אמש (שלישי) הפסד ליגה כואב כשנוצחה 89:88 בעין שרה על ידי עירוני נהריה לאחר שתי הארכות. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד ממה שקרה החל מסוף הרבע השלישי כשהשחקנים של שרון אברהמי שמטו יתרון בן 11 נקודות, וקלעו רק 9 נקודות ב-10 הדקות האחרונות של הזמן החוקי בדרך להארכה. גם בהארכה הראשונה הפועל בעטה בדלי, כשהובילה ב-2 נקודות, 5 שניות לסיום, אך טרה סימונס החטיא שתי זריקות עונשין וערן אסנטי כפה הארכה לא לפני שהחטיא זריקות עונשין על הבאזר. בהארכה השנייה נהריה שלטה, ותמיר בלאט פספס צ'אנס לנצח את המשחק עם שלשה.

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון. אדריאן הרבשטיין
השתדל. רובינסון/אדריאן הרבשטיין

פסטיבל נייט רובינסון קיבל תפנית שלילית במשחק השני שלו. כוכב ה-NBA לשעבר סיים אמנם עם 17 נקודות אך ב-7 מ-17 מהשדה ומסר אסיסט אחד ב-38 דקות. רובינסון ביצע עבירה טכנית טפשית ברבע השני, והוסיף עבירה חמישית הזויה בהארכה לאחר שתפס את עודד ברנדווין. במהלך כל המשחק ניהל הגארד האמריקאי שיחות טראש טוק עם שחקני נהריה שהצליחו להוציא אותו מהכלים. גם ג'ף אלן איבד את שלוותו כשביצע שתי עבירות טכניות.

"אין ספק שנייט שינה את האווירה בקבוצה", אמר אחד מאנשי הפועל אמש בתסכול בסיום המשחק, "אבל יש לזה מחיר, והקו בין אווירה שמחה לשכונה הוא לא כזה ברור כנראה. לא שיחקנו כדורסל קבוצתי, וכל אחד ניסה להראות שהוא גדול מהחיים. בניגוד לראשון, נהריה לא הראתה לו כבוד, ישבו לו על הראש וזה עבד, הם שיחקו אותה".

אגב, במהלך השבוע היה חשש בקבוצה כי הפסטיבל הזה עשוי להיגמר במפח נפש, אך רובינסון הבטיח למספר אנשים שהוא יוביל את הקבוצה לניצחון. "הוא גבר אמיתי", הוסיף אחד מאנשי הקבוצה, "אבל יש סיטואציות שונות באירופה מאשר ב-NBA".

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון. אדריאן הרבשטיין
כבר במהלך השבוע היה חשש בקבוצה כי הפסטיבל הזה עשוי להיגמר במפח נפש/אדריאן הרבשטיין

כאמור, רובינסון לא היה היחיד שלא תפקד. ג'ף אלן איבד את שלוותו, טרה סימונס קלע 16 נקודות אך ב-4 מ-13 מחוץ לקשת, שלשה אחת פחות משיא הזריקות של המועדון אותו מחזיק רדנקו דובראש משנת 1993, וגם דמטריוס קונגר היה חלש מאוד. "זה כאילו השחקנים באו להצגה", אמר גורם אחר במועדון, "זה היה נראה שחיכו שהקסם של רובינסון יעשה את העבודה. סימונס וקונגר היו חלשים להחריד". היחידים שקיבלו מחמאות על יכולתם הם רוברט רות'בארט ורביב לימונד. ג'ון וויליאמסון הפצוע צפוי לחזור בשבוע הבא.

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון עם עודד ברנדוויין. אדריאן הרבשטיין
הטרידו אותו. נייט מתעמת/אדריאן הרבשטיין

בהפועל לא באו בטענות רק לעצמם. בקבוצה לא אהבו את השיפוט של המשחק, ובעיקר את זה של עומר אסתרון שחילק עבירות טכניות לאלן ורובינסון, "עומר שופט טוב, אולי הכי טוב בליגה, ואולי יש מקום לנסות להשתלט על משחקים, אבל זה היה מוגזם", אמרו במועדון אמש, "היה אפשר ללכת ולהסביר בפעם הראשונה לפני ששורקים טכנית לנייט".

במועדון שיבחו את יותר מ-500 האדומים שעשו את הדרך לעין שרה. "כדורסל מסתכם בסוף בדברים קטנים, והיינו שם לאורך כל המשחק ובסוף היינו קצרים", סיכם מתן נאור את המשחק, "אני מודה לאוהדים שעשו את הדרך, וחשוב לי שידעו שהשארנו את הכל על המגרש".

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון. אדריאן הרבשטיין
שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully