וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גצה: "לחזור לשחק הרגיש מדהים, התגעגעתי כל כך"

קשר נבחרת גרמניה חגג אחרי השער שכבש ב-1:4 הגדול של אלופת העולם מול איטליה. קונטה: "יש פער בינינו לנבחרות הגדולות". הודג'סון על הפסד אנגליה: "עצוב שאכזבנו 82 אלף אוהדים"

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה (שמאל) עם מריו גצה. AP
חזר לשחק ונהנה מאוד. מריו גצה חוגג עם תומאס מולר/AP

גרמניה התאוששה אמש (שלישי) מההפסד הדרמטי לאנגליה עם 1:4 מהדהד על איטליה, שהראה שאלופת העולם לא שכחה לשחק כדורגל. במהלך המשחק נפצע בלם איטליה לאונרדו בונוצ'י והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא ממרר בבכי. למרות זאת, כרגע נראה שהפציעה לא חמורה ולא מדובר בקרע כפי שחששו בהתחלה.

בלם נבחרת גרמניה מאטס הומלס אמר לאחר המשחק: "במשחקי אימון אנחנו סופגים תמיד ביקורת על זה שאנחנו לא מתחילים טוב מספיק בהגנה. היום היינו יציבים וכולם הופיעו כמו שצריך". מריו גצה, שעלה בהרכב וכבש בתקופה בה הוא ממעט לשחק בבאיירן מינכן ויש סביבו הרבה שמועות, אמר: "הדבר הכי חשוב בשבילי הוא לשחק שוב. התגעגעתי לזה מאוד בחודשים האחרונים. זה נהדר שלמאמן שלי היה ביטחון בי. לחזור מפציעה ולשחק שוב מרגיש מדהים". על השמועות סביבו אמר גצה: "אנחנו צריכים להתרכז בהווה, אני מאושר מאוד שחזרתי לשחק ומה שיקרה יקרה".

מאמן גרמניה יואכים לב אמר: "לא ניצחנו את איטליה הרבה זמן, הצלחנו להתגונן טוב היום". על מצבו של מריו גצה, אמר המאמן: "הוא היה פצוע במשך זמן ארוף, אני יכול להבין למה הוא לא שיחק זמן רב. הוא עבד מצוין השבוע ואני מקווה שזה ייתן לוט עוד ביטחון". לגבי הסגל שייקח איתו לב ליורו, הוא אמר: "עכשיו זה תלוי בשחקנים ואיך שהם ישחקו במועדונים שלהם, ברור שכל השחקנים רוצים לנסוע ליורו".

ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה סופג שער מול נבחרת גרמניה. רויטרס
בופון ואיטליה לא הופיעו למשחק/רויטרס

מאמן איטליה אנטוניו קונטה אמר לאחר המשחק: "אמרתי לפני המשחקים שמדור במבחנים חשובים שיאפשרו לנו להעריך את עצמנו. אין ספק שפגשנו את הנבחרות הטובות ביותר. החבר'ה נתנו כל מה שיש להם, ונצטרך להעריך את המצב. לא היה צורך לחגוג אחרי ספרד, ואנחנו מבינים שיש פער בינינו ובין נבחרות אחרות. נחכה עד סוף העונה כדי לבחור את השחקנים הטובים ביותר".

קשר האזורי ריקרדו מונטוליבו: "אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה. ציפינו להופעה אחרת, אבל לא חגגנו קודם לכן, ולא נתייחס לזה כאל אסון הפעם. פגשנו את הנבחרת הטובה בעולם, וברור שיש פער. עשינו טעויות גדולות ברגעי מפתח, וברמות הללו אתה משלם על טעויות".

ג'יימי ורדי שחקן נבחרת אנגליה מול דיילי בלינד שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
היתרון של ורדי לא החזיק מעמד מול הולנד ובלינד/GettyImages

אנגליה חזרה לסורה כשהובילה 0:1 על הולנד בוומבלי, אך הפסידה 2:1 והשכיחה את הקאמבק הגדול מול נבחרת גרמניה. "זו הרגשה בלתי רגילה להבקיע עבור נבחרת אנגליה בוומבלי, אבל התוצאה מאכזבת", אמר ג'יימי ורדי בסיום. "אני חייב להמשיך לשחק כמו שאני משחק בליגה, ונראה מה יקרה". ג'יימס מילנר הוסיף: "אנחנו לא רוצים להתלונן על השופט, לא עשינו מספיק הערב". ויין רוני הפצוע: "זה מאכזב. לא הגיע לנו להפסיד, אבל היינו יכולים לעשות יותר כדי לנצח".

מנג'ר אנגליה רוי הודג'סון אמר: "אני חושב שהתוצאה מקפחת אותנו ושלא הגיע לנו להפסיד, התקבלו נגדנו שתי החלטות - הפנדל והשער השני שאושר למרות עבירה. זו לא הייתה ההופעה שחיכיתי לה, לא היינו אינטנסיביים או יעילים כמו שהיינו נגד גרמניה. למדנו הרבה מההפסד הזה. היה חשוב לשנות את ההרכב ולתת לשחקנים את ההזדמנות להראות מה הם שווים. הייתי מאוכזב מאוד עבור 82 אלף האוהדים שהגיעו והיו פנטסטיים, היה נחמד לשלוח אותם הביתה עם ניצחון. אני משוכנע ששני המשחקים הללו יעזרו לנו לקבל החלטות לגבי מי שייסע איתנו לצרפת".

שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
שוב נראו טוב, אבל דשאן לא מתרגש. שחקני צרפת חוגגים/רויטרס

צרפת, שניצחה בשבוע שעבר 2:3 בחוץ את הולנד, רשמה ניצחון שני ברציפות עם 2:4 ביתי מול רוסיה. מאמן הלה בלו דידייה דשאן נשמע מרוצה אחרי המשחק: "היו הרבה דברים חיוביים בשני המשחקים האחרונים. לא הכול היה מושלם. יש הרבה כישרון בנבחרת ויש סגל מגוון מבחינת תפקוד, מבחינת אישיות של השחקנים. אבל יש לנו נבחרת שהולכת קדימה, שחושבת טוב, נבחרת מהירה וכמובן שיש הרבה דברים חיוביים. אבל אנחנו לא נסתנוור מזה יותר מדי, אלה בסך הכול שני משחקים. יש כישרון בקבוצה. עכשיו אנחנו צריכים לראות איך נגיע חזקים יותר מהנבחרות האחרות ליורו.

"זה חשוב לביטחון שניצחנו שבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים, אבל הדבר האמיתי יהיה ביוני ובמה שהתחרות תביא איתה. היכולת הזו נותנת לנו שקט מהעיתונאים, אבל ממש לא מספקת לנו בטוחות. הכול מתחיל מחדש במשחק הראשון שלנו מול רומניה ב-10 ביוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully