וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: המחזור הפורה ביותר של העונה

30.3.2016 / 7:00

539 קבוצות השיגו 200 נקודות ויותר וניצלו את ההתפוצצות של כוכבי ראשון לציון דריל מונרו ושון דאוסון, המצטיינים השבועיים. מהפך מפתיע בצמרת הדירוג. הזוכה השבועי: אורן שמיר

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון גוברת על הפועל חולון

המחזור ה-12 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שלישי) בסיום משחק הליגה בין עירוני נהריה והפועל תל אביב, ובסיום המחזור, אחרי שלושה שבועות בראשות הטבלה, מאבד גיא פיאצה את המקום הראשון לטובת דני קונסנס עם קבוצת דני קונסנס 4, לאחר שרשם שבוע נהדר עם 232 נקודות ועלה לראשות הטבלה עם 2,127 נקודות, 9 נקודות יותר מפיאצה ומלבנת בר יוסף עם קבוצת לבנת1. מי שישמור על המקום הזה בעוד שמונה מחזורים, יזכה ב-25 אלף שקלים.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

המחזור ה-25 בליגת העל עומד בסימן המשחק המצוין של מכבי ראשון לציון נגד הפועל חולון, כששני השחקנים המצטיינים של המחזור מגיעים מהקבוצה מעיר היין - דריל מונרו ושון דאוסון, שניהם השיגו 40 נקודות לקבוצותיהם. את החמישייה הפותחת משלימים פול דילייני הנהדר עם 35 נקודות, גל מקל עם 33 נקודות ואיליי הולמן עם 32 נקודות.

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
כיכב גם הוא. מקל/ברני ארדוב

המחזור הנוכחי היה הפורה ביותר של עונת החלומות עד כה, כשלא פחות מ-539 קבוצות השיגו 200 נקודות ויותר. הזוכה השבועי, שיקבל כדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל, הוא אורן שמיר עם קבוצת "אצבעות אורניום" שהשיגה 259 נקודות מרשימות ביותר. שמיר החזיק בשלושה מחמשת המצטיינים - דריל מונרו, שון דאוסון ופול דילייני ששימש כקפטן שלו. את הנבחרת השלימו ג'ון דיברתולומיאו, עידן פז, ריצ'רד הוואל, כארם משעור ודראגן בנדר, כשהמאמן הוא מיקי גורקה.

המחזור ה-13 בליגת החלומות, וה-26 בליגת העל, יינעל לחילופים ביום שבת הקרוב בשעה 19:30, רבע שעה לפני פתיחת המשחק בין הפועל חולון לעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully