וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ירידת הליגה הצפויה, אסטון וילה הודיעה על פרידה מרמי גארד

נועלת הטבלה בפרמיירליג נפרדה מהמאמן הצרפתי, שהגיע לפני חמישה חודשים, אחרי רצף של שישה הפסדים רצופים בו ספגה 18 שערים וכבשה 2 בלבד. וילה אמורה לרדת רשמית בשבועות הקרובים

one

בווידאו: וילה מפסידה 1:0 לסוונסי

אסטון וילה הודיעה היום (שני) על פרידה הדדית ממאמנה בחמשת החודשים האחרונים, רמי גארד. הצרפתי בן ה-49 הגיע לקבוצה ב-2 בנובמבר במקומו של טים שרווד, כשל בלאושש את הקבוצה הרעה בפרמיירליג העונה ועוזב מספר שבועות בלבד לפני שתרד ליגה באופן רשמי.

גארד החזיק במאזן הגרוע ביותר בהיסטוריה של אסטון וילה בתור מאמן - 10 אחוז בלבד. הוא ניצח שלושה משחקים מ-23 על הקווים והפסידה בששת המשחקים האחרונים שלו, ברצף בו ספגה קבוצתו 18 שערים וכבשה שניים בלבד.

רמי גארד מנג'ר אסטון וילה. GettyImages
הניסיון לא צלח. גארד/GettyImages

לאור רצף המשחקים האחרון, מעמדו של גארד בימים האחרונים התדרדר ולאחר שיחה קצרה שערך עם הבעלים, הוחלט שיעזוב את המועדון באופן מיידי ולא בקיץ, כפי שתוכנן תחילה. וילה נמצאת במקום האחרון בליגה האנגלית עם 16 נקודות, 12 נקודות מחוף מבטחים כשלתום העונה נותרו 7 משחקים בלבד.

חלק מהשמות שנזרקו כמועמדים להגיע לווילה הם דייויד מויס, שון דייש, נייג'ל פירסון וסטיב ברוס, אם כי לא ברור אם מישהו מהם יסכים להגיע לקבוצה במצבה, אלא רק בעונה הבאה בצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully