וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: מכבי חיפה זכתה באליפות ראשונה וחגגה דאבל היסטורי

הקבוצה מהכרמל ניצחה 0:3 במשחק השלישי את עירוני קרית אתא, השלימה 0:3 בסדרת הגמר והפכה לאלופה ה-13 בתולדות הענף. המאמן חיים קסל: "חיכינו 31 שנה לרגע הזה". שני פחם: "קבוצה מדהימה"

שחקניות מכבי חיפה כדורעף נשים. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
שחקניות מכבי חיפה חוגגות/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

היסטוריה נרשמה הערב (שלישי) בכדורעף הנשים, לאחר שמכבי חיפה ניצחה את עירוני קרית אתא 0:3 במשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף, זכתה לראשונה בתולדותיה באליפות המדינה והשלימה דאבל היסטורי אחרי שהניפה גם את גביע המדינה. הקבוצה מהכרמל הפכה בכך לאלופה ה-13 בתולדות כדורעף הנשים בישראל.

קרית אתא, שהגיעה לגמר עם יתרון הביתיות, קיוותה לחזור לסדרה, אבל ריצת 0:7 בסיום המערכה הראשונה סידרה לחיפה 21:25. המערכה השנייה הייתה גם היא צמודה, עד שיוליה אנדרושקו התחממה וקבעה שוב 21:25 לקרית אתא. יחד עם אולגה ארגדט, אנדרושקו הובילה ל-23:25 במערכה השלישית ונתנה את האות לחגיגות.

המאמן חיים קסל סיכם: "חיכינו 31 שנים לרגע הזה והוא הגיע. עבדנו כל השנה במיוחד לרגע הזה ואנחנו ראויים לתואר. השנה התחילה עם המון ציפיות, באופן אישי נעצרתי לתקופה מסויימת, אבל המועדון חזק יותר מכולנו. מגיע לשחקניות ולצוות המאמנים. זה יום מיוחד. ב-30 השנים הבאות נצבור הרבה יותר תארים".

השחקנית שני פחם הוסיפה: "זה דאבל ראשון וזו קבוצה מדהימה. הייתה לנו עונה עם עליות וירידות, אבל זאת עונה כיפית. עבדנו קשה כל העונה ולדעת לנצח כך בסוף העונה זה מדהים עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully