וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין ההתאחדות והמנהלת לטוטו: "הסכום שהוצע לנו הוא מגוחך"

29.3.2016 / 19:07

משבר בדיונים על הסכם שיווק חדש: נציגי הטוטו הציעו 20 מיליון שקלים בלבד, בטענה כי הם מוותרים על מיתוג ליגת העל כ"ליגת ווינר". בהתאחדות ובמנהלת ציפו ל-88 מיליון וסירבו לדון בהצעה

צילום מסך

בווידאו: משדר הספורט בעניינה של מכבי נתניה

משבר בין ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה למועצת ההימורים בפתיחת הדיונים על הסכם שיווק חדש. כידוע, בתום העונה מסתיים הסכם השיווק הנוכחי, במסגרתו העביר הטוטו בכל עונה 80 מיליון שקלים שהתחלקו בין ההתאחדות לקבוצות הכדורגל. בתחילת העונה הבהירו בטוטו כי לא יסכימו לשלם עוד את הסכום המדובר, וזאת למרות שהודו כי הכנסות המועצה גדלו בצורה ניכרת בשלוש השנים האחרונות, כשלכדורגל הישראלי חלק נכבד בכך.

יושב ראש מנהלת הליגה יורם באומן עם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. מגד גוזני
ממתינים להתערבות משרדי הממשלה. עופר עיני עם יורן באומן/מגד גוזני

הסיכום שהושג בעל פה דיבר על סכום של 58 מיליון שקלים שהטוטו יעביר, כאשר משרד האוצר ומשרד הספורט הסכימו לסכום נוסף של 30 מיליון שיועבר על ידי מימון השיטור במגרשים. בסך הכול העריכו בהתאחדות ובמנהלת שיקבלו 88 מיליון שקלים כסכום כולל בעונה הבאה.

הבוקר נערכה פגישה ראשונה בין הצדדים בניסיון להגיע למתווה חדש, אלא שאז הפתיעו נציגי הטוטו והציעו בסך הכול 20 מיליון שקלים לעונה עבור ההסכם החדש, בטענה כי הם מוותרים על מיתוג ליגת העל כ"ליגת ווינר". בהתאחדות ובמנהלת סירבו אפילו לדון במספר שהוצע והפגישה הסתיימה בפיצוץ גדול. כעת מעריכים בהתאחדות שלא יהיה מנוס מהתערבות משרדי הממשלה, ובראשם שר האוצר ושרת הספורט, אשר הטוטו נמצא בכפוף אליהם.

גורם בהתאחדות אמר לוואלה! ספורט: "הסכום שהוצע לנו הוא אפילו לא בסיס לקיום משא ומתן. זה סכום מגוחך והטוטו יצטרך להציע סכום אחר, גבוה בהרבה, כדי שאפשר יהיה להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully