וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: דג'וקוביץ' עבר את תים בדרך לרבע הגמר, קוזנצובה כבר בחצי

המדורג ראשון בעולם התקשה בטרם ניצח 3:6, 4:6 את האוסטרי, ויפגוש ברבע את ברדיך, שניצח את גאסקה. בשצ'ינסקי הדיחה את האלפ, ותפגוש את קוזנצובה בחצי

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
עבר את המוקש. נולה/רויטרס

טורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP והפרמייר של ה-WTA נמשכו אתמול והלילה (רביעי) עם שמינית הגמר אצל הגברים ורבע הגמר אצל הנשים.

נובאק דג'וקוביץ' עלה הלילה (בין שלישי לרביעי) לרבע גמר טורניר מיאמי אחרי ניצחון 3:6, 4:6 על דומיניק תים. האוסטרי הצעיר הצליח להקשות על המדורג ראשון בעולם, אבל לא לבצע סנסציה. נולה יפגוש ברבע הגמר את תומאש ברדיך וינסה לעלות למאזן 2:23 מול הצ'כי.

נולה עבד קשה במשך 110 הדקות, כשהוא מכה רק 6 ווינרים מול 34 שגיאות לא מחויבות, ומשחק 102 נקודות על ההגשה שלו מול 59 בלבד של האוסטרי, אבל עדיין הצליח להתעלות בכל הנקודות החשובות בדרך למפגש עם ברדיך, מולו יש לו מאזן 2:22.

"לדומיניק יש חבטות מאוד חזקות מהקו האחורי", אמר דג'וקוביץ' אחרי המשחק, "או שהוא עושה נקודות מדהימות עם כדורים על הקוים, או שהוא עושה טעויות. זה אמנם היה ניצחון חלק בשתי מערכות, אבל זה גם היה רחוק מלהיות משחק קל. דומיניק הוא אחד מהטניסאים המובילים בדור שלו, אין ספק בנוגע לכך".

משחקי רבע הגמר:
נובאק דג'וקוביץ' (1) - תומאש ברדיך (7)
דויד גופין (15) - ז'יל סימון (18)
מילוש ראוניץ' (12) - ניק קיריוס (24)
קיי נישיקורי (6) - גאל מונפיס (16)

דויד גופן טניסאי בלגי. GettyImages
ניצחון מרשים. גופן/GettyImages

דאמיר דז'ומהור שהפתיע את רפאל נדאל בסיבוב הקודם, הגיע לסוף דרכו בטורניר עם תבוסה 6:0, 6:3 למילוש ראוניץ'. הקנדי חבט 11 אייסים (לעומת 0 של הבוסני), שבר ארבע פעמים וסיים את הסיפור בתוך 54 דקות בלבד.

תומאש ברדיך (7) עבד קשה מאוד כדי לנצח 4:6, 6:3, 5:7 את רישאר גאסקה (10) אחרי שעתיים ו-27 דקות. הצ'כי הגיש 12 אייסים וביצע שגיאה כפולה אחת, לעומת 6 אייסים של גאסקה. ברדיך איזן את מאזן הראש בראש שלו מול גאסקה ל-7:7. בדריך הגיע בשנתיים האחרונות לחצי הגמר במיאמי וינסה לרשום הופעה מוצלחת בטורניר גם השנה.

דויד גופן, המדורג 15 בעולם, עשה את דרכו לרבע הגמר בצורה מרשימה מאוד. הבלגי בן ה-25 נזקק לשעה ועוד 25 דקות בלבד על מנת לנצח 5:7, 3:6 את הוראסיו סבאז'וס הארגנטינאי (112 בעולם), שהגיע עד לשלב הזה כלאקי לוזר. עבור הבלגי זהו הישג השיא שלו במאסטרס בפלורידה והוא שיפר את התוצאה שלו מהשנה שעברה, אז נעצר בשמינית הגמר מול קיי נישיקורי.

ברבע הגמר גופן ישחק נגד ז'יל סימון. זאת לאחר שהטניסאי הוותיק (19 בעולם) העניק בדרבי הצרפתי שיעור ללוקא פויאה בן ה-22 (88 בעולם). סימון דרס את פויאה עם 0:6, 1:6 בתוך 57 דקות בלבד כשהוא זוכה ב-55 מ-84 הנקודות במשחק ושובר את יריבו שש פעמים במהלך המשחק, בעוד לפויאה לא הייתה אפילו אפשרות שבירה אחת לאורך המשחק.

גאל מונפיס הצרפתי (16) שוב נראה חד כשגבר 7:6 (5), 3:6, 3:6 על גריגור דימטרוב הבולגרי (26), שהדיח את אנדי מארי בסיבוב הקודם.

אצל הנשים קיבלנו הפתעה, כשהמדורגת 19 טימאה באשצ'ינסקי, שהגיעה אשתקד לחצי גמר אליפות ארצות הברית, ניצחה את המדורגת חמישית סימונה האלפ 6:4, 3:6, 2:6 בתום כמעט שעתיים וחצי ותפגוש בחצי הגמר את סבטלנה קוזנצובה.

אחרי שהדיחה את סרינה וויליאמס, בגיל 31, קוזנצובה (19) הבלתי נגמרת שוב הראתה את העוצמות שלה, כשניצחה את אקטרינה מקארובה 7:6 (3), 4:6, 3:6 אחרי קרב שנמשך שעתיים ו-43 דקות שבמהלכו שוב חזרה מפיגור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. AP
עבד קשה, אבל השיג את הכרטיס לרבע הגמר. ברדיך/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully