וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "לניסיון שלנו יש משמעות עצומה במאבק על האליפות"

29.3.2016 / 16:20

מגן מכבי תל אביב דיבר במהלך אירוע של המועדון והתייחס גם למצבו האישי: "אני נושך שפתיים, לא מתכוון לפרוש בקרוב". על מכבי נתניה: "לא ייתכן שאדם יחתום על חוזה ולא יכבדו אותו"

צילום מסך

בווידאו: משדר וואלה! ספורט על מצבה של מכבי נתניה

שחקני מכבי תל אביב השתתפו היום (שלישי) בקמפיין "בטוחים בדרכים", בו נערך מרוץ קרטינג כחלק מפעילות נהיגה בטוחה לבני נוער בפארק שקמה בראשון לציון.

יואב זיו היה אחד השחקנים שנטלו חלק בפעילות והוא גם התפנה להתייחס למאבק האליפות: "אנחנו בתקופה טובה ומשיגים ניצחונות. גם בבאר שבע היינו עדיפים עליהם במגרש שלהם. נצטרך להמשיך ביכולת הזו גם נגד רעננה בשביל להמשיך ולהתקדם עוד מקום אחד בטבלה. לניסיון שלנו בזכייה בתארים ולהתמודדות עם לחץ יש משמעות עצומה במאבק על האליפות".

יואב זיו מגן מכבי תל אביב. מגד גוזני
רוצה לעזור כמו בגמר הגביע אשתקד. יואב זיו/מגד גוזני

על כך שאינו משחק העונה אמר המגן הוותיק: "אני נושך שפתיים. אני רוצה לשחק, אבל בא לכל אימון כדי להוכיח את עצמי ולהיות מוכן לרגע שיצטרכו אותי. אני לא מתכוון לפרוש בקרוב. אני רעב לדקות, אני בכושר טוב ואין שום סיבה לחשוב על זה. הכל פתוח לקראת העתיד, אבל אני עדיין שחקן מכבי. ראינו בעונה שעברה ששחקנים שלא שיחקו עזרו לקבוצה לקחת ברגעי ההכרעה שלושה תארים, כך שאני מתרכז בזה. אני רוצה לעזור כמו שעזרתי בעונה שעברה בגמר גביע למשל".

זיו נשאל גם על מצבה של מכבי נתניה, בה משחק אחיו הצעיר יאיר: "אדבר הפעם כיו"ר ארגון השחקנים - המצב הוא לא רק של אחי או של נתניה. כל שחקן צריך להסתכל על מה שקורה. אנחנו עושים הרבה כי העשייה צריכה להיות מול ההתאחדות ובעיקר הבקרה כי אנחנו לא רוצים שייקרו מקרים כאלה. זה קורה גם בליגות נמוכות ובנשים. כל שחקן צריך לקבל מה שמגיע לו כמו כל עובד במשק. לא ייתכן שאדם יחתום על חוזה ולא יכבדו אותו. בעל קבוצה צריך לעמוד בחוזים ואם הוא לא יכול, אז שיחתום על חוזים שבהם הוא כן יכול לעמוד".

גל אלברמן קשר מכבי תל אביב בקארטינג. מגד גוזני
גל אלברמן/מגד גוזני
קרלוס גרסיה בלם מכבי תל אביב באירוע קארטינג. מגד גוזני
קרלוס גרסיה/מגד גוזני
יואב זיו מגן מכבי תל אביב בקארטינג. מגד גוזני
יואב זיו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully