וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ישיבת החירום לא עזרה, פיירברג פועלת למנוע פירוק

29.3.2016 / 15:35

הפגישה שכינס מנכ"ל העירייה בן חמו לא הולידה פתרון וכל האופציות נשקלות, כולל זו של פירוק, ממנה מנסה ראשת העיר להימנע בשל ההלוואה שנלקחה בתחילת העונה. חברת הביטוח מזהירה

קובי אליהו

הבלגן במכבי נתניה נמשך, וישיבת חירום שכינס בשעות הצהריים (שלישי) מנכ"ל העירייה אבי בן חמו לא הולידה שום פתרון למצב המסובך של הקבוצה. כרגע נשקלות כל האופציות, כולל כניסה להליך של פירוק. זו הדרך האחרונה בה רוצים לנקוט במועדון, בשל העובדה שהעירייה היא זו שערבה להלוואה שנלקחה מהבנק בתחילת העונה על סך של 7.5 מיליון שקלים וראשת העיר מרים פיירברג לא רוצה לתת יד למהלך שכזה. בפגישה נכחו מלבד בן חמו גם רועי דניאל שאמור להיות זה שינהל בפועל את הקבוצה וגם אנשי העסקים אוהדי הקבוצה אלי אורגד, אלון אלרואי ואבי בר.

ניר חפץ, שעשוי להיות היועץ של פיירברג לענייני הקבוצה, הגיע אף הוא לישיבה. כל הנוכחים קבעו להידבר שוב הערב כדי לראות האם יש פריצת דרך להשגת סכום של שני מיליון שקלים ההכרחי לסתום את החור התקציבי. בכל הקשור לכספי התמיכות שהעירייה טרם העבירה, אמר בן חמו לנוכחים כי רק לאחר שמשרד הפנים יאשר את תקציב עיריית נתנית, הוא יוכל להעביר את הכסף לקבוצה. לצערם של השחקנים, זה אמור לקחת לפחות כמה ימים.

ירין חסן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
הבלגן נמשך. חסן באימון/קובי אליהו

מוקדם יותר שלח המנכ"ל בן חמו מכתב תגובה לסמנכ"ל המועדון רן מנשה וכתב לו כי העירייה איננה אחראית לתפעול של המועדון ושהיא איננה אחראית לתשלום המשכורות. במועדון לקחו בצורה מאוד קשה את המכתב, שמלמד על התנערות של העירייה מהקבוצה. במקביל, מקיימים בעירייה פגישות עם גורמים בעלי ממון בעיר כדי בכל זאת לחלץ את הקבוצה מהברוך, והתחושה היא שעיריית נתניה מדברת בשני קולות.

בתוך כל הבלגן וחוסר הוודאות הודיעה חברת הביטוח שמבטחת את השחקנים שהקבוצה מאחרת לשלם לה את תשלומי הביטוח, ואם לא תעשה זאת ב-48 השעות הקרובות, השחקנים לא יהיו מבוטחים. במצב כזה לא בטוח שמכבי נתניה תוכל בכלל להופיע מול קרית שמונה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully