וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף ספד לאביו בברצלונה: "קיבלנו אהבה מכל העולם, אחריותנו לשמור על המורשת שלו"

משפחת קרויף חתמה ארבעה ימי הוקרה בברצלונה, ג'ורדי נפרד בקול נרגש: "יוהאן הוא לא רק שלנו, אלא של כולם". שחקני ברצלונה עמדו דקת דומייה באימון, אוסקר גרסיה: "תודה שתמכת בבן שלך כשרצה להביא אותי למכבי תל אביב"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ג'ורדי קרויף סופד לאביו

משפחת קרויף חתמה היום (שלישי) בברצלונה את ארבעת ימי אבל של המועדון לאגדת הכדורגל יוהאן קרויף. פינת הזיכרון ליד אצטדיון קאמפ נואו פתוחה גם היום בין השעות 10 בבוקר ל-21:00 בערב שעון ספרד, כשאלפי מבקרים פוקדים גם היום את המקום. על פי הדיווחים בספרד, כ-50 אלף איש כיבדו את זכרו של קרויף.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. GettyImages
בקול נרגש. ג'ורדי/GettyImages

18:36: גם מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין נכח בטקס וייצג את המועדון ואת הבעלים מיטש גולדהאר. ביין שהה לצד משפחת קרויף וחברי המשפחה והניח זר פרחים מטעם המועדון בשער 14 בקאמפ נואו וחתם בספר התנחומים בשם המועדון והאוהדים. ביין אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "הגעתי לאצטדיון קאמפ נואו בברצלונה היום כנציג של בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, השחקנים, הצוות המקצועי, הנהלת המועדון והאוהדים כדי להעניק את הכבוד ולהביע את תנחומינו למשפחת קרויף. חתמתי על ספר התנחומים בשם כל מי שקשור למשפחת מכבי כהוקרה לאיש הגדול שהיה יוהאן קרויף, שייזכר על ידי כולנו".

15:20: ג'ורדי קרויף, בנו של יוהאן והמנהל המקצועי של מכבי תל אביב, אמר בטקס: "ברצוני לומר מספר מילים בשם המשפחה, אחרי שקיבלנו כמות עצומה של אהבה וכבוד בימים האחרונים. בילינו יחד, בניסיון לשמור על פרטיות, אבל אנחנו מבינים שיוהאן הוא לא רק שלנו, אלא של כולם. חשוב לנו להודות לכולם, קיבלנו תגובות מכל העולם, שממחישות עד כמה רחוק הוא הגיע. גם התקשורת כיבדה את הפרטיות שלנו, על אף שאנשים רצו לדעת מה מצבו ומה מצבנו, ואנחנו מעריכים את זה.

"רוצים להודות גם לקרן קרויף, הדבר שבו הקדיש כל כך , שהיה לו כל כך חשוב, ועכשיו זה באחריותנו לדאוג שהקרן תמשיך, עם העקרונות והערכים שלה. אבא שלי לא רצה טקסים גדולים, כך שעשינו את הכל בפרטיות, עם המשפחה המצומצמת. ברצלונה, אייאקס ונבחרת הולנד היו האהבות הגדולות שלו, והיה נפלא לראות כמה אהבה וכבוד הקבוצות האלה העניקו לו. הוא היה השראה להרבה אנשים, וככה נרצה שיזכרו אותו".

14:40: לואיס אנריקה נשא דברים ואמר ש"זה כבוד גדול עבורי לעמוד כאן, לצד התמונה המרשימה שלו. הוא היה אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים, ששינה את הכדורגל ואת ברצלונה. אני משתתף בצערה של המשפחה. קרויף הותיר אחריו מורשת שתישאר לנצח, לדבר עליו זה לדבר על כדורגל במיטבו".

13:40: שמונה נשיאי ברצלונה האחרונים יגיעו לקלאסיקו בשבת לטקס לזכרו של קרויף.

רונאלד קומאן מעלה "זיכרונות יפים"

שחקני ברצלונה עומדים דקת דומיה לזכר יוהאן קרויף. מתוך חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
לכבודו. אימון ברצלונה, היום/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

13:30: הקבוצה הבוגרת של ברצלונה פתחה היום את האימון בדקת דומייה. שחקני הקבוצה יגיעו לטקס המיוחד, בנוכחות משפחת קרויף. מאמן אלופת אירופה לואיס אנריקה יישא נאום, ולאחר מכן גם ההנהלה תכריז על הדרכים לשימור זכרו של האיש שנחשב לאחד המשפיעים בתולדות המועדון.

11:00: אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב בעבר, שעבד ושיחק תחת קרויף, נפרד מאגדת העבר בדרך מרגשת במיוחד. אוסקר העלה לחשבון האינסטגרם שלו "14 תודות ליוהאן" - בדומה למספר החולצה של קרויף. "הפכתי למאמן בגללך", כתב אוסקר. "תודה שהאמנת בי כשחקן. תודה שהאמנת באחי רוג'ר כשחקן. תודה שתמכת בבן שלך ג'ורדי כשהוא רצה להביא אותי למכבי תל אביב. תודה על כל העצות, שהפכו אותי למאמן טוב יותר. אני יכול להמשיך ולהודות לך במשך מספר ימים רצופים, ולכן העדפתי להודות לך 14 פעמים".

10:00: ברצלונה מתכננת מחווה גדולה לזכרו בשבת במהלך הקלאסיקו מול ריאל מדריד, כשבדקה ה-14 יציעי האצטדיון יכוסו בשלטי הוקרה להולנדי המנוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער "ספורט" היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully