וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט על ראסל ווסטברוק: "הוא חיה, אין אף אחד כמוהו ב-NBA"

אוקלהומה סיטי מהללת את הרכז אחרי עוד טריפל דאבל. ווסטברוק: "אולי צריך שלושה אנשים כדי לעצור אותי". מג'יק תוקף את הלייקרס, קובי זועם. וגם: התקרית הנוגעת ללב של כרמלו אנתוני

אימג'בנק GettyImages

מספרי הלילה

* ראסל ווסטברוק השתווה למייקל ג'ורדן עם הכי הרבה משחקים עם טריפל דאבל בחודש אחד. לווסטברוק ולהוד אוויריותו היו שבעה כאלה.

* בכל 16 המשחקים בהם ווסטברוק העמיד טריפל דאבל העונה, אוקלהומה סיטי ניצחה.

* אוקלהומה סיטי קלעה 110 נקודות ומעלה בשמונה משחקים רצופים. הקבוצה האחרונה עם רצף כזה: אורלנדו בשנת 1994.

* לקווין דוראנט יש רצף של 58 משחקים עם לפחות 20 נקודות. זה הרצף הרביעי הכי ארוך ב-30 השנים האחרונות ב-NBA.

* התבוסה של הלייקרס הייתה גם ההפסד הכי גדול בקריירה של קובי בריאנט. עד היום, התבוסה הכי קשה שהממבה השחורה ספג הייתה בעונה שעברה מול אוקלהומה סיטי, אז הובס ב-36 הפרש.

* התבוסה ב-48 הפרש השתוותה לתבוסה הכי גדולה בתולדות הלייקרס.

* יוטה השוותה את הניצחון הכי גדול בתולדותיה.

* ביום הולדתו ה-55, ביירון סקוט נפל מאזן 641:452 בקריירה. הוא רחוק 189 משחקים מלהגיע ל-50 אחוזי הצלחה, מה שהופך אותו נכון לעכשיו למאמן הכי פחות מוצלח ב-NBA.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
החיה. ווסטברוק/AP

הציטוטים

העונה הרגילה מתקרבת לסיומה, וראסל ווסטברוק נראה כמו השחקן החם בליגה. הרכז האקספלוסיבי רשם הלילה (בין שני לשלישי) טריפל דאבל נוסף עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, והוליך את אוקלהומה סיטי הלוהטת לניצחון שמיני ברציפות עם 119:100 מרשים בטורונטו, כשהוא משתווה למייקל ג'ורדן ורחוק רק טריפל דאבל אחד משיא המשחקים עם טריפל דאבל בעונה בו מחזיק מג'יק ג'ונסון.

"זה לא אמיתי. הוא כל כך אתלטי, מעטים מסוגלים לעשות דברים כאלה...בעצם, לא נראה לי שיש אפילו שחקן אחד בליגה שיכול", אמר קווין דוראנט. "הוא עושה מהלכים אקרובטיים שגורמים לך לתפוס את הראש. הוא חיה". לפני המשחק התבטא מאמן טורונטו דווין קייסי באומרו כי "צריך להציב חומה של שני אנשים כדי לעצור את ווסטברוק". אחרי המשחק, ווסטברוק התלוצץ: "ובכן, אולי כדאי לנסות את הטקטיקה הזו עם שלושה אנשים".

רק לפני כמה שבועות הת'אנדר נקלעו למשבר עם שמונה הפסדים מתוך 12 משחקים אחרי פגרת האולסטאר, כולל כמה היחנקויות מביכות ברבעים האחרונים. לפתע הכל השתנה. "ניסיתי להגיד לכם גם אז שאנחנו בדרך לעבור את התקופה הזו ולשים אותה מאחורינו, אבל בכל פעם בא עוד הפסד ברבע האחרון שעמעם את השיפור שלנו. פיענחנו את עצמנו והבנו מה אנחנו רוצים מעצמנו. קיבלנו שטיפה רצינית והבנו שאנחנו צריכים להתעורר".

עוד באותו נושא

קובי ספג את התבוסה הגדולה בקריירה, עוד טריפל דאבל לווסטברוק

לכתבה המלאה
קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
לילה קשה. קובי/AP

* יוטה נעצה עוד מסמר בארון של הלייקרס, כשהנחילה לה את אחת התבוסות הגדולות בתולדותיה עם ניצחון 75:123 בסולק לייק סיטי. קובי בריאנט זכה לקבלת פנים חמימה מאוהדי הג'אז, אך ירצה לשכוח את המשחק הזה, אותו סיים עם 5 נקודות כולל 1 מ-11 מהשדה, מהר מאוד. הממבה השחורה נראה עצבני בסיום ונטש את הפרקט במהירות, כשבסיום הוא אומר שהוא "לא מופתע" וכי "אנחנו חוטפים מכות במשך כל העונה, אין פה שום דבר חדש".

רודני הוד מיוטה צלף 30 נקודות כבר במחצית הראשונה ולא הצליח להיעצר על ידי השחקנים הצעירים שהוצבו מולו בלייקרס, מה שגרם לקובי לתפוס יוזמה ולקחת על עצמו את האתגר במחצית השנייה, מה שעורר את כעסו של ביירון סקוט. "רק קובי רצה לקחת על עצמו את האתגר הזה. זו חתיכת בושה שהשחקן הכי מבוגר אצלנו צריך לקחת על עצמו את האתגר הזה. זה אומר עליו הרבה, אבל חבל שאף אחד אחר לא היה מוכן לשמור עליו. כל הפסד מעצבן אותי, אבל זה הפסד מעצבן במיוחד. לא באנו לשחק בכלל".

מג'יק ג'ונסון לא ריחם על קבוצתו לשעבר, וצייץ כי "ההפסד ליוטה היה רע בגלל שהלייקרס לא נלחמו. חשבתי שהעונה שעברה הייתה הכי גרועה בתולדות הפרנצ'ייז, אבל נראה שיכול להיות גרוע יותר".

* הרגע המרגש של הלילה הגיע דווקא במשחק בין ניו אורלינס לניקס, במהלכו ילד קטן פרץ למגרש וחיבק את אלילו, כרמלו אנתוני. מלו הופתע מהמחווה של הילד בן השמונה. "הייתי בשוק, הוא רק ילד קטן. ברגע הראשון לא הבנתי מי זה, והופתעתי כשראיתי שמדובר בילד. אני מניח שנתנו לו לחזור למקום בלי לעשות עניין מהפריצה שלו למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully