וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן סיימון לא יחזור העונה להפועל כפר סבא: "הוא חצה קו אדום"

29.3.2016 / 10:37

כעס בקבוצה על הקשר, שהחליט לעזוב את האצטדיון לאחר שהוחלף בדקה ה-34: "זקוקים עכשיו לשקט תעשייתי ולא להפרעות מיותרות". רז כהן או בן כוואז עשוים להחליפו בקישור

one

בהפועל כפר סבא לא מתכוונים להחזיר את אלירן סיימון לפעילות אחרי שגם אתמול (שני) בפגישה שקיים הבעלים סתיו שחם עם השחקן לא נרשמה התקרבות בין הצדדים והשחקן לא הביע התנצלות על החלטתו לעזוב את הקבוצה. "אלירן חצה קו אדום", אמר גורם במועדון. "ואין מקום בכלל לעסוק בנושא הזה. הפועל כפר סבא זקוקה עכשיו לשקט תעשייתי וללא הפרעות מיותרות".

בפגישה לא חלה תזוזה בעמדה של סיימון שעדיין משוכנע כי נעשה לו עוול גדול ברגע שהמאמן שרון מימר החליף אותו במשחק האחרון בדקה ה-34. כזכור החליט אז סיימון לעזוב את האצטדיון וניתק מגע עם הקבוצה. מאז ובמשך כמעט עשרה ימים לא הגיע סיימון לאימון ולא ישב לפגישה עם המאמן מימר שלא יהיה מוכן לעבור לסדר היום על מה שאירע עם השחקן.

"המועדון הזה מתנהל על פי אמת מידה ברורה באשר לפן המקצועי", אמר גורם בהפועל כפר סבא. "רק המאמן קובע מה ההרכב, מי יוחלף ובאיזו דקה וכל שחקן צריך לקבל את זה. אין כאן שום תכתיבי בעלים באשר להרכב והחילופים". מימר כבר בונה את המחליף של סיימון בקישור האחורי ומנסה בתפקיד את רז כהן כאשר גם בן כוואז עשוי לקבל את העמדה האחורית.

מאמן הפועל כפר סבא, שרון מימר. ברני ארדוב
"רק המאמן קובע מה ההרכב". מימר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully