וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כריסטיאנו רונאלדו מרקד, למאר אודום ממשיך להדאיג

הפורטוגלי הפגין ביצועים באימון הנבחרת, כוכב העבר שב לשתות, שראפובה מנצלת את ההשעייה, והשחקן שכבש בדקה ה-94 מחצי מגרש. קסיאס התחתן בחשאי, המעריצות חולמות לפגוש את אדם ג'ונסון

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: התוכנית וואלה! פישלתם

ראול עורך ביקור מרגש באימון ריאל מדריד

19:00: בספרד מדווחים: איקר קסיאס ושרה קרבונרו נישאו בחשאי

עיתון ABC הספרדי טוען כי שוער נבחרת ספרד ופורטו, איקר קסיאס, נשא לאישה את העיתונאית שרה קרבונרו בטקס אינטימי במדריד, רגע לפני חג הפסחא והחרק מעין המצלמות. השניים, שנמצאים יחד מאז 2009 והתארסו ב-2012, דחו את האירוע בעקבות לידת ילדם השני וקיימו את הטקס בנוכחות הבן מרטין ושני עדים, כשאפילו הורי הזוג לא נכחו במטרה למנוע כל סיקור תקשורתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

18:40: למאר אודום ממשיך להדאיג

מספר חודשים אחרי שכמעט מת בבית בושת בנוואדה, עושה רושם שלמאר אודום שב להרגליו הרעים. ב-TMZ טוענים שהסביבה הקרובה לכוכב ה-NBA לשעבר מודאגת מהרגלי השתייה שלו. בשבת האחרונה צולם שותה שלוש כוסות רמי מרטין בבר אירי, ועל פי דיווחים, הבילויים המחודשים של אודום גורמים למתים בין ובין קלואי קרדשיאן. "אנחנו מאוד, מאוד מודאגים שהוא החליט לעשות את זה", אמר אחד המקורבים לכדורסלן העבר.

קורטני קרדשיאן + למאר אודום. ספלאש
מה יהיה? אודום/ספלאש

15:12: מריה שראפובה נרגעת במקסיקו לאחר הפרשה

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. ספלאש
מנצלת את ההשעייה. שראפובה/ספלאש
הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. ספלאש
טיול במקסיקו. שראפובה/ספלאש

10:46: מהחצי, בדקה ה-94: צפו בשער הניצחון שהדהים את אנגליה

הליגות החצי מקצועניות באנגליה מספקות מדי שבוע אינספור רגעים מרגשים, אך הרגע במשחק בין בת' סיטי לווסטון סופר מייר היה מרגש במיוחד. במצב של 1:1, אחרי ששני השערים נכבשו בסמוך לסיום, טיילר הארווי, שקבע 1:1 בדקה ה-93 כשדייק מהנקודה הלבנה, השלים מהפך דקה לאחר מכן, כשכבש שער מדהים מחצי מגרש. היריבה אגב, עלתה ליתרון בדקה ה-91.

10:30: אלוף ה-UFC לשעבר מסתבך פעם נוספת

ג'ון ג'ונס נחשב לאחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים. "בונס", שנלחם בקטגוריית משקל קל-כבד (עד 93 ק"ג), זכה בתואר אלוף ה-UFC בשנת 2011, כשהוא בן 23 בלבד, ובכך הפך לצעיר ביותר שזוכה באליפות בארגון הקרבות הגדול מכולם. הוא שמר על התואר במשך ארבע שנים ולא הפסיד אפילו פעם אחת במהלך אותן שנים - עד שירד מהפסים, היה מעורב בתאונת פגע וברח במסגרתה נפגעה אישה בהיריון, התחיל להסניף קוקאין ועבר במכון גמילה ונעצר עוד מספר פעמים בעקבות עבירות כאלו ואחרות. בעקבות זאת, התואר נשלל ממנו והוא הושעה מה-UFC. אלא שג'ונס הבטיח לחזור לדרך הישר, ובעוד כחודשיים יפגוש את דניאל קורמייה לקרב על אליפות ה-UFC במטרה להשיב לעצמו את התואר. למרות הבטחתו, נראה כי ג'ונס לא חוזר כל כך מהר לתלם. הלילה הוא נעצר על ידי שוטר תנועה בארצות הברית שטען כי הלוחם השתתף במרוץ לא חוקי. בתגובה ג'ונס קילל אותו (fucking liar, pig) והווידאו כבר הספיק להפוך לוויראלי.

09:46: המופע של כריסטיאנו רונאלדו באימון נבחרת פורטוגל

09:41: רוי אודונובן עם שער יפהפה בליגה האוסטרלית

09:33: לוחמת ה-MMA היפה בעולם, פייג' ואנזאנט, עם הופעה מרשימה ברוקדים עם כוכבים

09:24: אז מה אם היא בת 78?

09:02: שחקן הראגבי הצעיר קפץ מצוק - ומאז נעדר

טרי בראון, שחקן ראגבי מבטיח בן 22 מאוסטרליה, נעדר מזה מספר ימים, לאחר שקפץ מצוק בגובה 15 מטרים ומאז נעלמו עקבותיו. הסיפור החל כאשר בראון הצעיר וכמה מחבריו בילו בחוף ים במדינה, וכפי שעושים צעירים רבים החליטו לקפוץ מצוק סמוך. טרי קפץ ראשון, כשחבריו טוענים כי לאחר הקפיצה הם זיהו את גופו צף על המים. הם קפצו במהירות, אך זה כבר היה מאוחר מדי: בראון נעלם, ומאז במשטרת אוסטרליה ממשיכים בחיפושים אחריו.

08:41: האחראי על חשבון הטוויטר של הקבוצה נכנס לשחק - ונאלץ להתנצל בפני העוקבים

במהלך משחק הליגה האחרון של סליפורד טאון מהליגות החובבניות באנגליה, חשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה שבק חיים לכשעה. הסיבה: האיש שעומד מאחורי חשבון הטוויטר התבקש על ידי מאמן הקבוצה להיכנס לכר הדשא כמחליף. השחקן כמובן מיהר להתנצל בפני העוקבים בטוויטר.

08:22: אאוץ' - שחקנית הכדורעף ביצעה חסימה, עם הפנים

08:02: רוצים לקפוץ בחבל? כך עושים זאת נכון

07:51: המעריצות רודפות אחרי אדם ג'ונסון

הכניסה של אדם ג'ונסון, שהורשע במגע מיני עם קטינה בת 15, לבית הסוהר, בוודאי לא הייתה פשוטה עבור הכדורגלן לשעבר. התא הקטן, המשמעת הקשה והאוכל הם בוודאי רק חלק מהבעיות שמטרידות את ג'ונסון, שייכלא למשך שש שנים. אבל מדבר אחד הוא בוודאי מרוצה: כמות המכתבים שנשלחו אליו בימים הראשונים שלו במעצר. באנגליה מדווחים שג'ונסון קיבל אלפי מכתבים מנשים בבריטניה, המעוניינות להגיע לבית המאסר כדי להתייחד עם ג'ונסון.

אדם ג'ונסון מגיע לבית המשפט לשמיעת גזר דינו. רויטרס
עומדות בתור. ג'ונסון/רויטרס

07:41: שחקן הפוטבול לשעבר, מרשון לינץ', גונב כובע ממעריצה

07:32: כדורגלן הודי נעדר לאחר שככל הנראה טבע בנהר

טרגדיה בהודו: כדורגלן מקומי, איוב סעלים בן ה-17, ששיחק ברייזינג סטארס המקומית, ככל הנראה טבע לאחר שטבל בנהר במומבסה. סעלים הגיע לנהר כדי לשחות עם חבריו, כשלפתע הגיע גל ענק, כשלאחריו, כך טוענים חבריו, נעלמו עקבותיו של השחקן הצעיר. מאז המקרה עברו מספר שעות, כשהחיפושים אחריו עדיין נמשכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully